Веригите за потребителски стоки: Умерени купувачи

През 2018 г. ръстът на приходите на тридесетте най-големи търговски вериги се забавя, но остава приличен - над 8%.

Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано    ©  Надежда Чипева
Възходът на дрогериите също се забавя, но става висок. През миналата година продажбите на dm и Lilly Drogerie са се увеличили с малко над 15% при почти 21% година по-рано    ©  Надежда Чипева
Статията е част от K100 - класацията на Капитал на най-големите компании в България. Вижте още за изданието или го поръчайте тук.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    santa_claus avatar :-P
    Santa Claus

    Да, ама не!

    Нередност?
Нов коментар