С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Light / Места

16 авг 2019, 8:17, 7539 прочитания

Ново място: Bug Coffee

Най-новото попълнение на улица "Асен Златаров" идва на мястото на затворилото врати Percolate

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Bug Coffee е най-новото попълнение на улица "Асен Златаров" 19 и идва на мястото на затворилото врати Percolate. Тук концепцията е малко по-различна: пространството е не просто кафене, но и представяне на българската марка специално кафе Bug Coffee.

Зад нея е Йонатан Аначков, който започват да развива пекарната през 2015 г. в Нови Искър, а първите партньорства, които намира, са в Шотландия, след това и във Франция. В момента му помага брат му Самуил. И за двамата проектът е резултат от дългогодишен интерес към кафе културата, а първите опити на Йонатан започват две години преди да даде начало на сегашния бранд. По неговите думи, първите стъпки са много четене по темата, преди да се премине към каквато и да било практика. "Сега комбинирам двете."


Отварянето на мястото по-рано тази година е не само опит да се позиционират по-добре в България, но и да имат повече контрол върху качеството, приготвянето и поднасянето на кафето си. Според тях формата на зърната прилича на калинка (ladybug), което вдъхновява името Bug. Също така, първата и последната буква навява асоциации с инициалите на България – начин да покажат откъде идва марката, без да звучи изтъркано или изкуствено патриотично. Брандът им преминава през оценка на вкуса от Specialty Coffee Association.

Илюстрация



Различните сортове могат да се купят на място. Bug Coffee предлага и селекция от крафт бири. Както Йонатан обяснява, до голяма степен публиката на крафт бирите и специалното кафе се припокрива в София, но все още неговата област има какво да постигне, за да наложи визията и философията си пред по-широката публика.



"Вече много хора знаят какво е крафт бира, но малко знаят какво е специално кафе и разпознават брандовете", казва Йонатан, който се е занимавал с различни, несвързани със сегашното му занимание професии през годините – от строителство, през работа в туристическа агенция до участие в социални каузи като намиране на работа за пострадали от трафик на хора. "Може би най-хубавото на това да отвориш собствено място за собствената си марка е, че така стигаш непостредствено до крайния потребител. Виждаме какви са неговите знания, какви асоциации прави и с какво може да допринесем."

Повече за дейността им на bugcoffee.com

Капитал #33

Текстът е част от новия брой на "Капитал". В него ще видите още:

  • Защо тол системата закъсня с година
  • Пазарът на спортни карти у нас расте
  • Българската база на Антарктида ще има нова сграда

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ново място: Sweet and Lemon Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

17 яну 2020, 3309 прочитания

Място: Flip Flop - еggs and spirit Място: Flip Flop - еggs and spirit

Барът отваря отново, вече с разширена концепция

10 яну 2020, 4365 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Места" Затваряне
Вдъхновението Хидра

Малкият, но изключително красив гръцки остров е не просто ваканционна дестинация, но и център на модерното изкуство

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Кино: "Бомба със закъснител"

Сексизъм, мълчание и опълчване във Fox News

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10