С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Advertorial

18 фев 2011, 0:05, 5262 прочитания

Реални служители и клиенти в центъра на новата творческа концепция на ПроКредит Банк

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

Сигурно сте забелязали новата рекламна кампания на банката на малкия и среден бизнес, излъчена съвсем наскоро. Група млади банкови служители крачат бодро в унисон с ритмична музика, пред входа на банковия клон. Те са навсякъде, където малкия бизнес има нужда от тях – в ресторанта и магазина, на полето и в кравефермата.

Новата рекламна кампания на ПроКредит Банк показва основните групи малки и средни клиенти, които обслужва банката – от сферата на търговията, производството и услугите до малките и средни земеделски производители. Малко известен факт обаче е, че банкерите от екрана, всъщност са истински служители в банката.

Идеята се ражда с избора на творческа концепция по време на конкурса, организиран от банката сред няколко рекламни агенции. Освен интересен факт, който провокира допълнителна реакция сред зрителите, това е и решение, което придава на клипа допълнителна нотка на достоверност.

На кастинг са избрани най-подходящите служители за основните роли в клиповете. На първия етап от подбора са поканени над 50 души, като режисьорът се спира на 16. Нито един от тях няма опит като актьор преди участието си в рекламата. Сред избраните попадат служители от най-различни длъжности в ПроКредит – от експерти в различните отдели, през ръководители на звена до управители на клонове. Всички те радушно приемат идеята да участват в рекламните клипове преди дори да са запознати със сюжета им. Ролите им се разпределят в деня на снимките.

Първият снимачен ден пред централата на банката на бул. Тодор Александров в столицата, е един от последните горещи летни дни на 2010 г. Екипът продължава снимките до ранни зори в магазин за чанти в един от големите търговски центрове в София, а след това в уютен ресторант в центъра на града.

Вторият снимачен ден е абсолютна противоположност на първия – времето се разваля, температурите падат с около 10-15°С, излиза вятър. Всичко това прави работата на открито, в покрайнините на гр. Брезник, изключително трудна не само за неопитните актьори, но и за професионалистите от снимачния екип. Въпреки трудните условията и лошото време резултатът от снимките е повече от впечатляващ. За това свидетелства интересът на зрителите след излъчване на рекламата и положителните отзиви на клиентите на банката.

ProCredit Bank /Bulgaria/ AD, 26 Todor Aleksandrov Blvd, Telephone (359 2) 813 51 00, Fax (359 2) 813 51 10, www.procreditbank.bg




 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
Кетъринг от "Полезно и приятно"

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

Три заменки в "Младост" не стигат

Столична община предизборно тушира напрежението в квартала, като спаси от застрояване няколко терена. Още 30 подобни случая чакат развръзка

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА

Вдъхновението Хидра

Малкият, но изключително красив гръцки остров е не просто ваканционна дестинация, но и център на модерното изкуство