Beck’s заложи на иновативния маркетинг

С навлизането на "социалния" интернет, новите технологии и по-специално мобилните приложения, подходът за комуникация с потребителите през последните няколко години рязко се промени. Освен качествaтa на продукта, за трайното привличане на един клиент, днес е важно създаването на емоционална връзка с него. Пример за безпрецедентно технологично изграждане на такава връзка с потребителите чрез свързването на офлайн и виртуалния свят в една нова, по-мащабна реалност, e нашумялата напоследък технология augmented reality (AR) или "разширена реалност".

Последните две години технологията събира сериозни поддръжници сред рекламните и маркетинг специалисти по цял свят. Тя се използва не само за да забавлява, но и да образова и информира потребителя за допълнителни качества на даден продукт, "невидими с просто око".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал