С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Light / Advertorial

25 апр 2014, 12:11, 7061 прочитания

Ballantine's: Любомир Чонос и Антония Чонос

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

В четвъртия сезон на проекта с "Ballantine's България" на страниците на Light ще видите някои от най-любопитните и вдъхновяващи двойки наоколо. Независимо дали са приятели, партньори или професионални екипи, те знаят - по-добре е да се забавляваме заедно и да останем истински. Stay True. В началото на лятото екипът на уискито отново ще събере всички тях, за да реализира поредното специално парти на специално място.

Любомир Чонос, 39 г.

Антония Чонос, 35 г.

собственици на бар Kanaal

Срещат се като колеги в рекламна агенция в края на 90-те. "Аз се влюбих, а тя не ми обръщаше внимание", разказва Любо. Сега на първо място поставят любовта си, последвана от общите ценности, музикални вкусове, виждания за живота и едно решение, взето в един хубав слънчев ден – да основат без предварителен опит в сферата и само с ентусиазъм собствения си бар Kanaal.

"През годините откривам различни неща у нея, но винаги съм се впечатлявал от чувството й за хумор. А колкото и да ме вбесява понякога с проявлението си, ми харесва, че е пънкар по душа", казва Любо, а непънкарски спокойната Антония пък говори за неговите очи, готварски умения и отношение към напитките. "Той е отговорен за изключителната селекция на бирите в бара. Може да изглежда много сериозен и в същото време е с велико чувство за хумор. Способен е да реализира най-налудничавите на пръв поглед хрумки и понякога не знам как успява да се справя с многото организационни дейности."

Тя описва живота им като бар. "Буквално. Почти живеем в него. При нас нещата са малко обърнати – работата е начин на забавление, макар и понякога изморително, а свободното време прекарваме кротко и спокойно." Но въпреки това двамата имат и много любими места извън собственото им. Сред заведенията, които харесват в София, са "Преди 10", L'étranger, Grape Central, "Щастливото прасе", баровете "+това" и Flip Flop, а понякога се ориентират къде да отидат според това къде приятелите им са се check-нали във Forsquare. Неделя вечер пък е отредена за кино. По време на пътувания те предпочитат баровете, ресторантите и пазарите пред музеите и туристическите забележителности, тъй като по-добре показват местната култура.

Единственото условие за перфектната парти вечер е да са заедно. Харесват по-нишови, немасови партита, на ръба на ъндърграунда. За тях е важна "синергията от интересна и подходяща локация, адекватна за мястото музика и готини хора, които са дошли да се забавляват по начин, по който не пречат на всички останали да се забавляват". И, разбира се, с много познати, място за танци и добър диджей, който да изненадва с нова и интересна музика. За Любо е от значение да не се пуши и да има качествена бира, последното – често трудна кауза за него в ролята му на ценител. Според Антония в по-малките места из София често има по-интересни партита, отколкото в големите нощни клубове. "В бар имаш възможност да чуеш от един и същ диджей по-различен и интересен сет, какъвто не би чул на нощно място."

Тя е оптимист за парти културата на столицата. Oтличава партитата на Menta Session, Sofia Beats, porno bpm и концертите на Reel Feel, а Любо се надява привличащите млади имена фестивали Park Live и Mellow някой ден отново да се провеждат. Въпреки че има място за нови интересни места, собственият им бар като че ли е достатъчен. "Всяка вечер преживяваме по нещо забавно с хората, с които общуваме в бара. Няма ден с ден еднакъв", казва Антония.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
"Гръцки кулинарен Великден" - вкусовете на Балканите

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10