С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Advertorial

10 юни 2014, 15:49, 1401 прочитания

Кросоувър? A brand new one, please

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

Каквото и да говорим, кросоувърът е нещо хубаво. Тенор пеe на стадион, а Васко Петров в чалготека. Палавата еклектика на жанрове, преходът в съседна категория винаги носят приятни изненади. В свят, в който всичко си има етикет, хомо сапиенс не иска да е само чиста проба женкар, спортист, романтик или прагматик. Ако може, той ще съвмести няколко от тези роли. Ще прескача от една в друга заради вкуса на новото изживяване. Като моноспектакъл на Мариус Куркински. В прегръдките на тази жилава тенденция автомобилният кросоувър е нещо като първа необходимост. Скроеният според кросоувър трендовете човек сигурно ще хареса името на един такъв екземпляр: новия Suzuki SX4 S-Cross. Доста сериозно звучи.

Дълго, сложно, като за кросоувър. Всъщност той е тройнствен: много навит на зимата и офроуда, но пък и компактен градски модел, както и семейно комби с голям багажник за почивните дни. Новите кросоувър емблеми обаче едва ли имат шанс, ако не предложат функционална естетика. В този ред на мисли SX4 S-Cross стои елегантно с изчистения си аеродинамичен силует, вместил с лекота щедрото му пространство.

На добрия кросоувър никога не му липсва амбиция. А част от нея е патологичната привързаност на съвременните двуноги към безопасността. Без излишна скромност SX4 S-Cross залага на интелигентна сигурност и стабилно управление при различни пътни и климатични условия, които у нас са доста еклектични. Солидната му офроуд технология с новата AllGrip система буквално сграбчва пътя, а режимите на шофиране вече са четири – автоматичен, спортен, при сняг и със заключен диференциал, подкупващо достъпни само с едно натискане на въртящия се превключвател на централната конзола. А когато ви се наложи да превключите на режим "семеен", SX4 S-Cross изведнъж придобива ново, меко и невинно излъчване на верен съпруг. В момента не се сещам за жена, която да не оцени едно 430-литровото багажно отделение.

Вълнува ли ви глобалното затопляне? Нищо чудно, еко-страстите са неизменна част от днешните снобски реалности.  В това отношение новият SX4 S-Cross е доста в час с нива на вредни емисии, радващо ниски за този клас. Моделът освен това е икономичен до степен на скъперничество: при дизеловата версия разходът на гориво възлиза на скромните 4,4 л/100 км. Което означава още повече километри и нови емоционални територии със Suzuki SX4 S-Cross.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
90% лято

Фотоистория: Катедралата "Нотр Дам" – емблемата на Париж

Строителството започва през 1163 г. и завършва през 1345 г., като сградата се смята за шедьовър на готическата архитектура

Комиците в политиката: Без майтап

Украйна е на път да си избере комедиен артист за президент. И съвсем не е единствената, която удря смешен шамар на статуквото

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Кино: "Джебчии"

Семейството срещу света с простота и нежност

След Хавел и потоп

Чешкият журналист Даниел Кайзер за кнгите си "Дисидент" и "Президент" и състоянието на журналистиката в Централна и Източна Европа