

Tupperware

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Според американския психолог Даниел Левинсън мечтата е фактор, оказващ голяма тежест върху развитието на личността. Авторът посочва, че за повечето лица от мъжки пол в края на юношеството е характерно да градят мечти, свързани с професионално израстване. Оказва се, че жената формира професионално ориентирана мечта в средата на 30-те години от живота си – почти 10 години след мъжете. Това е така, защото жените стереотипно са считани за пазителки на семейния уют и в този смисъл от тях се е очаквало да посветят третото десетилетие от живота си на съграждане на семейство и дом. По този начин се нарушава ритъма на развитие при жената и се внася напрежение в хода на личностното ѝ и социално израстване.
Интересното е, че в епоха, в която по презумпция се е смятало, че женската роля е тясно ограничена до тази на майка и домакиня, Ърл Тапер и Брауни Уайз предприемат смел ход и показват на американската жена как да интегрира в досегашното си амплоа визията на успешна бизнес дама. И то без да променя нищо от ежедневната си рутина! Находчивостта на г-н Тапер му носи широка популярност, а компанията, която основава през 1946 г. – Tupperware, продължава и до днес да вдъхновява милиони жени по целия свят да развият пълния си потенциал и да променят живота си към по-добро.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.