SOS Детски селища България стартира първата в страната фейс-ту-фейс кампания за привличане на дарители
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

SOS Детски селища България стартира първата в страната фейс-ту-фейс кампания за привличане на дарители

 

SOS Детски селища България стартира първата в страната фейс-ту-фейс кампания за привличане на дарители

2625 прочитания

 

© SOS Детски селища България


На 15 декември започва кампанията на SOS Детски селища България "Децата са като цветята: нуждаят се от постоянни грижи" за привличане на SOS приятели - дарители с редовни месечни дарения. За първи път в България ще бъде използван каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата. Кампанията се провежда в рамките на проект "Повишаване на капацитета на Сдружение SOS Детски селища България за набиране на средства" и се финансира по Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г.

Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата ePay или Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже.

Кампанията ще се проведе в The Mall, София Ринг Мол, Мега Мол, Бизнес парк София, верига магазини Лидл.

Събраните средства ще гарантират качествената грижа не само за децата и приемните семейства, които Сдружението подкрепя, а и за децата и семействата в риск, които то подпомага.

В пресконференцията за откриване на кампанията участие ще вземат посланиците на добра воля на SOS Детски селища България - Красимир Балъков, Силвия Лулчева и Елена Петрова, които ще направят първите регистрации за SOS приятели.

Очакваме Ви в понеделник, 15 декември, в 12:00 часа в TheMall, "Цариградско шосе" 115, 2-и етаж.

За SOS Детски селища България:

Сдружение SOS Детски селища България е равноправен член на международната организация за социално развитие SOS Children’s Villages International, която работи в 134 страни. Ние вярваме в силата на семейството и вече 25 години работим за това всяко дете да има семейство и да расте в среда на любов, уважение и сигурност. Ние правим детството възможно като осигуряваме ПЪЛЕН С ОБИЧ ДОМ ЗА ВСЯКО ДЕТЕ.

На 15 декември започва кампанията на SOS Детски селища България "Децата са като цветята: нуждаят се от постоянни грижи" за привличане на SOS приятели - дарители с редовни месечни дарения. За първи път в България ще бъде използван каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата. Кампанията се провежда в рамките на проект "Повишаване на капацитета на Сдружение SOS Детски селища България за набиране на средства" и се финансира по Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г.

Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата ePay или Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK