SOS Детски селища България стартира първата в страната фейс-ту-фейс кампания за привличане на дарители

 
     ©  SOS Детски селища България
 
     ©  SOS Детски селища България

На 15 декември започва кампанията на SOS Детски селища България "Децата са като цветята: нуждаят се от постоянни грижи" за привличане на SOS приятели - дарители с редовни месечни дарения. За първи път в България ще бъде използван каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата. Кампанията се провежда в рамките на проект "Повишаване на капацитета на Сдружение SOS Детски селища България за набиране на средства" и се финансира по Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г.

Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата ePay или Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал