SOS Детски селища България стартира първата в страната фейс-ту-фейс кампания за привличане на дарители

 
 
     ©  SOS Детски селища България
     ©  SOS Детски селища България

На 15 декември започва кампанията на SOS Детски селища България "Децата са като цветята: нуждаят се от постоянни грижи" за привличане на SOS приятели - дарители с редовни месечни дарения. За първи път в България ще бъде използван каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата. Кампанията се провежда в рамките на проект "Повишаване на капацитета на Сдружение SOS Детски селища България за набиране на средства" и се финансира по Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г.

Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата ePay или Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал