С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Advertorial

15 дек 2014, 17:46, 2355 прочитания

SOS Детски селища България стартира първата в страната фейс-ту-фейс кампания за привличане на постоянни дарители

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

На 15 декември започна кампанията на SOS Детски селища България "Децата са като цветята – нуждаят се от постоянна грижа" за привличане на SOS приятели – дарители с редовни месечни дарения. За първи път в България се използва каналът фейс-ту-фейс – екип от специално обучени сътрудници влиза в контакт с потенциални дарители на оживени места в столицата. Регистрацията за SOS приятел се прави на място с помощта на таблет. След първоначалното дарение, чрез системата Gate2Shop всяко следващо дарение се извършва автоматично всеки месец на същата дата, на която е направено първото, и е на същата стойност. Дарителят може по всяко време да промени стойността на дарението или да се откаже.

Събраните средства ще гарантират качествената грижа не само за децата и приемните семейства, които Сдружението подкрепя, а и за децата и семействата в риск, които то подпомага.

Посланиците на добра воля на SOS Детски селища България – Красимир Балъков, Силвия Лулчева и Елена Петрова взеха участие в пресконференцията за начало на кампанията и направиха първите регистрации за SOS приятели.

"Не е достатъчно да се направи първа стъпка, трябва да се извърви целият път. Всеки ден и час трябва да се грижим не само за нашите деца, не само и за децата на SOS Детски селища, а за всички деца, защото те са бъдещето на света", заяви Елена Петрова и продължи: "С SOS Детски селища България виждаме резултатите, виждаме как се реализират децата, отгледани в SOS приемните семейства. Те са пълноценни личности, защото са се грижили всеки ден за тях."

Според Красимир Балъков "Чувството за удовлетворение и щастие, когато работиш със SOS Детски селища, е невероятно. Всеки, който може, трябва да се включи в кампанията."

"Грижата за децата е 24 часа на ден, 7 дни в седмицата и не може да бъде изпусната дори и за миг", отбеляза Силвия Лулчева. Според нея "Светът, в който живеем, е много разнолик и шарен и единственият общ знаменател е любовта, а любовта е грижа. Именно това осигурява SOS Детски селища България – любов, грижа и постоянно внимание. Организацията има план за развитието на всяко едно дете, там то се чувства защитено и подкрепено. Това са високопрофесионални услуги, чието поддържане изисква много средства. Затова трябва да бъдат подкрепени. По този начин – "лице в лице", това става много лесно. След първоначалната регистрация процесът е автоматичен."

Кампанията се провежда в The Mall, София Ринг Мол, Мега Мол, Бизнес парк София, верига магазини Лидл до 31 януари 2015 г. и е в рамките на проект "Повишаване на капацитета на Сдружение SOS Детски селища България за набиране на средства" и се финансира по Програмата за подкрепа на НПО в България по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г.

 

За SOS Детски селища България:

 

Сдружение SOS Детски селища България е равноправен член на международната организация  за социално развитие SOS Children’s Villages International, която работи в 134 страни. Ние вярваме в силата на семейството и вече 25 години работим за това всяко дете да има семейство и да расте в среда на любов, уважение и сигурност. Ние правим детството възможно като осигуряваме ПЪЛЕН С ОБИЧ ДОМ ЗА ВСЯКО ДЕТЕ - www.sosbg.org
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
Ballantine's: Дария Симеонова и Росен Белов

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

Буреносните облаци пак се сгъстяват

Растежът на българската икономика леко се забавя до 3.3%, в синхрон с цялостната тенденция в Европа

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кино: "Имало едно време в... Холивуд"

Тарантино с филмово густо за носталгията и нихилизма

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА