Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

// Light / Advertorial

27 юни 2017, 16:47, 3431 прочитания

София става Лондон в The big Beefeater challenge

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

Колко Лондон можем да "забъркаме" в София? През последните две години английски улични музиканти свириха в централното бар каре, обсебен от котки и еднорози татуист маркира най-смелите, а чаен експерт разказа, показа, че и донесе да си "отпием" от лондонската чаена култура. Дано да сте внимавали в случката, защото тази година ще трябва да покажем какво сме научили и да си го направим лондонско без помощ от Острова.

"Лондонфикацията" на София ще e от човек на човек, от бар на бар, от идея на идея.

За да те вдъхнови BEEFEATER GIN избира петима български артисти, които водени от мотото IT HAS A BIG TASTE ще приложат лондонската естестика върху това, което умеят да правят най-добре. Старт дава визуалният артист Жоро Панчев, след което щафетата поемат MIAM с концепцията си за pop-up кулинария извън клишето.

Моделът и музикален селектор Ивета Димитрова ще покаже как го разбира брита в музиката, а следващата стъпка ще е в ръцете и ножиците на Пламен Димитров, който ще ни помогне да изглеждаме лондонски - поне що се отнася до прическата.

Power Pops, плодовите сладоледи на клечка, ще поемат оттам, за да сложат в блендера малко Лондон, пък да видим каква смес и в каква форма ще излезе. Всеки артист има за задача да създаде проект, с който да вдъхнови теб и следващия "с изключителен вкус" по веригата. Следи представянето на проектите всеки вторник на www.beefeaterbg.com.

И за да има още повече Лондон в София, тематични вечери ще се случат на ключови места в града. Няма да ти е трудно да ги познаеш по хипнотизиращото червено и добрите коктейли. 2017 е и годината, в която BEEFEATER GIN намери своята нова визуална идентичност. Посланието, което ти изпраща е да избягаш от Лондон на стереотипите и туристите и да усетиш Лондон на местните, на тези, които всеки ден го правят това, което е.

Вдъхнови се от Лондон, пресъздай част от него в София и предай нататък!
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
София е предпочитана дестинация за July Morning благодарение на SOLAR Morning

Градус за фондовата борса

Един от най-големите производители на пилешко ще прави IPO на БФБ

Кой кой е и колко губи в българските медии

Извън двете големи телевизии почти всички други български медийни компании са на загуба или много ниска печалба

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Книга: Паринуш Сании - "Бащата на другия"

Една от най-търсените книги в Иран - вече и на български

Планина от съвети

Как да се подготвим за планина през зимата и какво да правим в случай на инцидент

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 17.02.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Чуждите инвестиции растат, а Орбан и Борисов имат различия за мигрантите

Емисия

DAILY @7PM // 19.02.2018 Прочетете