С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Advertorial

14 дек 2017, 0:00, 2650 прочитания

Участвайте в "Дибла – Идеи и продукти за интериора" на Международен панаир Пловдив

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

Международен панаир Пловдив ще проведе голямото си Пролетно изложение от 21 до 25 февруари 2018 г. като негов своеобразен акцент ще бъде "Дибла – Идеи и продукти за интериора" – съвместна инициатива на мегафорума и Националната платформа за интериорен и продуктов дизайн "Дибла".

За важността на събитието допълнително говори и фактът, че за него е отредена централната VІІІ палата, намираща се в непосредствена близост до Конгресния център, срещу главния вход. В Пролетното изложение ще се включат и водещи за страната ни браншове и индустрии, обединени в традиционните изложби Агра, Винария, Фудтех, Вкусове от Италия.



В лицето на "Дибла" Международен панаир Пловдив открива устойчива среда за развитие на интериорния бранш и надежден партньор за съвместното организиране на представянето му на Пролетното изложение. През 2018-та в рамките на традиционната специализирана изложба "Хорека Пловдив" ще се проведе и "Дибла – Идеи и продукти за интериора" – изложението, предназначено за представяне на участници от всички сфери на интериора:

Основни браншове на изложението:
  • Настилки
    Декоративни облицовки
    Осветление
    Мебели и аксесоари/ Производство на мебели/ Търговия с мебели
    Ресторантско и барово оборудване
    Хотелско и търговско оборудване
    Обзавеждане и оборудване на спа центрове и салони за красота
    Обзавеждане и оборудване за спортни и фитнес центрове
    Интериорен текстил и декорации
    За банята – санитария, керамика и арматури
    Материали и услуги за строително-ремонтните дейности
    Техника и технологии в интериора
    Софтуерни системи и приложения
    Дизайн и проектиране
    Продукти и услуги за специфични интериорни пространства


Освен стратегическото разположение и удобен достъп на палатата, "Дибла – Идеи и продукти за интериора" предлага на фирмите изложители възможност за представяне и популяризиране на техни идеи, продукти, услуги и технологии още в самото начало на новата година, подходяща среда за изяви и срещи между производители и търговци и за привличане на инвестиции. Компаниите, участници в изложението, ще могат да се възползват и от споделения интерес, който съпътстващите изложения от ключови за България браншове ще привлекат – 700 компании от 29 държави и близо 50 хиляди посетители, както и от рекламната кампания от стотици публикации в национални, регионални и специализирани медии.

Заявки за участие в изложението се приемат на
e-mail: i.dimitrov@dibla.com
За въпроси и информация: 0897 052 477
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
Absolut Elyx

Голямото църковно поражение на Путин

Най-сериозната загуба за Русия във войната срещу Украйна дойде от неочаквано място - религиозния фронт

Как "Джи Пи груп" стана най-големият строител

За последните шест години компанията е спечелила обществени поръчки за близо 800 млн. лв.

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Албания - балканска приказка

Красота и изненада отвъд клишетата на 600 км от София

Албания в Демос версия

Гръцкият фотограф Джон Демос за революционните промени в Албания между 1990-1991 г.

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, DHL откри нов логистичен център за 10 млн. евро, чуждите инвестиции намаляват през август, bTV с 85% ръст на печалбата за тримесечието

Емисия

DAILY @7AM // 22.10.2018 Прочетете