С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Advertorial

10 апр 2018, 0:00, 1370 прочитания

ВиВенда - 20 години качество, новаторство и професионализъм

"ВиВенда" се превърна в синоним на най-висок клас месни продукти, достигащи и до малките домакинства

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

Тази година фирма "ВиВенда" отбелязва своята 20-а годишнина. Период, през които предприятието се утвърди като новатор и лидер в обслужващия сектор за професионалното ресторантьорство в България, а името "ВиВенда" се превърна в синоним на най-висок клас месни продукти, достигащи и до малките домакинства.

"Вярваме, че качествената храна води до по-добър и пълноценен живот и смятаме, че всеки трябва да има възможност да открива висококачествени продукти за себе си и за своето семейство" – споделят основателите на фирмата.

Илюстрация



Водени от тези принципи, с годините "ВиВенда" въведе за първи път на пазара в България месо от редица елитни породи животни, като говеждо Black Angus от щата Небраска, Kobe-Wagyu, свинско Ibérico, агнешко Charolais, сертифицирано птиче "Label Rouge" - от стриктно подбрани стопанства , в които животните се отглеждат на свобода, по екологичен начин, без хормони и антибиотици, далеч от индустриалните методи. Същевременно предлага и широка гама продукти от най-качествено месо с български произход.

"ВиВенда" разполага с няколко фирмени магазина, в които предлага и множество гурме продукти от Испания, Италия, Англия, САЩ и висок клас аксесоари. За улеснение на своите клиенти от цялата страна, компанията е разработила онлайн платформа за пазаруване.

Илюстрация



"ВиВенда" е представител за България на сол Maldon, пушени пипери La Chinata, сосове Stone Wall Kitchen, барбекюта Big Green Egg, съдове Ruffoni, както и много други.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
"Дълбоката държава" е отражение на действителността, в която живеем

Сериалът на Fox е експлозивно съчетание от политически трилър, аналогов шпионски свят и личната драма на един мъж

Какво се променя при обжалване на данъчни актове

Доскоро това ставаше само в пет административни съдилища. Сега са включени всички 28 в страната

Краят на "Булгартабак"

За седем години контролираният от Делян Пеевски холдинг затвори всички производства, а държавата не вижда проблем

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

20 въпроса: Ангел Игов

Преводачът, литературен критик и писател Ангел Игов е новият носител на специалното отличие за превод "Кръстан Дянков"

Аз (вече) не пия

Как и защо се променя отношението към алкохола по света и у нас

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 3

Капитал

Брой 3 // 19.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Изгубеният остров

Емисия

DAILY @7AM // 18.01.2019 Прочетете