С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

// Light / Advertorial

12 юни 2018, 11:12, 725 прочитания

Стартира инициативата "За бъдеще с детска усмивка"

Д-р Динчо Георгиев и актрисата Илияна Лазарова подкрепят кампанията на "Грийн Фабрик" за повече българчета у нас

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Публикацията е част от платеното съдържание в Капитал Light.

Българският производител на матраци и продукти за здравословен сън "Грийн Фабрик" стартира кампания "За бъдеще с детска усмивка".

Благородната инициатива има за цел да подари на двойки, желаещи да създадат поколение, специално проектираните за здравословен сън антистрес матраци. Целта на инициативата е да утвърди, че е възможно пълноценната и спокойна почивка да помогне в борбата със стреса, както и възникналите в следствие на него заболявания, сред които и репродуктивните проблеми.

От началото на месец юни до края на календарната 2018 г., купилите матрак бъдещи родители ще имат шанса да получат обратно заплатените от тях суми за закупуване на продукта. Това ще бъде възможно само ако до края на май месец 2019г. участниците в кампанията установят, че очакват своята рожба да се роди и същата е зачената на закупения матрак от "Грийн Фабрик". За удостоверяване на това обстоятелство, всеки желаещ да участва е необходимо да предостави като доказателство за зачеването снимка от видеозон на името на лицето участник и/или друго доказателство, издадено от компетентно медицинско заведение и/или медицинско лице.

В края на кампанията, на случаен принцип в присъствието на адвокат екипът на "Грийн Фабрик" ще избере десет кандидати от кампанията "За бъдеще с детска усмивка", които ще бъдат обявени на официалния сайт на производителя. След това на 15.06.2019 г. избраните двойки ще бъдат поканени на специално събитие, където освен, че ще им бъдат върнати заплатените от тях суми за закупуване на матрак от "Грийн Фабрик", ще получат и много подаръци.

д-р Динчо Георгиев

[Грийн Фабрик]


Според един от най-изтъкнатите акушер-гинеколози у нас д-р Динчо Георгиев, който подкрепя инициативата и публично застана зад нея, неспокойният сън, който често е причинен от неудобен матрак, освен до познатите травматологични и неврологични нарушения, може да доведе и до редица други усложнения от всякакъв здравословен характер. Неспокойната нощ не позволява да се случи естествената функция на съня, която да елиминира стреса, успокои психиката и релаксира тялото на човек. Натрупаните тревога и безпокойство в днешното забързано ежедневие могат да предизвикат редица заболявания, сред които са и тези, свързани с възпроизвеждането. Наречен още чумата на 21 век, стресът доказано е често причина за безплодието у младите и дори за мистериозните причини при двойките, които действително нямат поставена диагноза за реални проблеми, свързани с репродукцията. Според доктор Георгиев конкретната причина за репродуктивните проблеми, е че стресът увеличава нивата на Пролактин хормон при жената, който е сред основните пречки при зачеването и така също създаващ предпоставка за спонтанен аборт през първите 3 месеца от бременността.

В подкрепа на кампанията "За бъдеще с детска усмивка" се присъедини и актрисата Илиана Лазарова, която скоро също стана майка за втори път. Звездата от сериала "Връзки" сподели, че спокойният сън е нейната тайна рецепта в борба с натовареното й ежедневие на актриса и майка.
"Всяко новородено българче, за което нашите продукти са спомогнали да бъде създадено и отгледано здраво, ще е огромна гордост и изключителен успех за екипа на "Грийн Фабрик".

Понякога нито една постигната корпоративна цел или натрупан капитал не може да те направи така щастлив, както резултатът от подобна кампания като "За бъдеще с детска усмивка". Нека бъдещите родители да не забравят, че децата са най-хубавото нещо на този свят и същевременно са неговите бъдеще и надежда за по-добро" – коментира собственика на "Грийн Фабрик" Радослав Костадинов.

Условието желаещите да се включат в кампанията "За бъдеще с детска усмивка" е да закупят матрак и пазят документа, удостоверяващ покупката му до момента, в който се случи щастливото събитие. Когато настъпи подходящият момент, те трябва да се регистрират във формата в сайта на www.greenfabric.bg.

Допълнителна информация за пълните условия за участие и форма за регистрация, може да бъде намерена на посочения по-горе интернет сайт.

Видео интервю с д-р Динчо Георгиев можете да видите тук.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Advertorial" Затваряне
Катаржина Естейт е в топ десет в света

Тази година топ 10 се състои от 13 вина поради изключително близките резултати. Освен Encore Syrah 2012, сред най-добрите сири в света се класираха тези от Италия, Испания, Мексико, Австралия, Южна Африка, Франция, Гърция, Швейцария и Турция.

Бойко Борисов и поразяващата греда

Как премиерът като пожарникар (не) падна в кожения диван на патриарха

Милиони в пликове от КТБ

Според свидетели по делото от офисите на Цветан Василев са раздавани пари в брой на политици, регулатори, журналисти, консултанти

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

20 въпроса: Дончо Папазов

Мореплавател и пътешественик

Нежна е нощта

Лубри показва Ladies Only в Пловдив

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 25

Капитал

Брой 25 // 23.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: По-важното от уикенда и какво се очаква през новата седмица

Емисия

DAILY @7PM // 24.06.2018 Прочетете