Бързо наложилите се тенденции, ориентирани към здравословен начин на живот и хранене, промениха пазара у нас. Тази ниша доведе до завой и повратна точка в консуматорското поведение, родиха се много нови компании, занимаващи се с производство и предлагане на здравословни продукти.
Динамично се трансформира и покупателната способност на домакинствата в посока информиран избор, към т.нар. полезни храни.
Растящото потребление доведе до появата на специализирани магазини за екологични и биопродукти, с чисто и натурално съдържание.
Такъв е примерът с верига магазини и пекарни "Златното зрънце", които стартират като семеен бизнес, но в рамките на 3-4 години бързо разрастват дейността си и днес разполагат с голяма производствена база в покрайнините на Варна.
Адаптирайки се бързо към динамично развиващия се пазар на здравословни храни, компанията увеличава капацитета си на производство, съобразно растящото търсене на бутикови хлебни изделия и веган продукти, използвайки специално подбрани натурални брашна от култури като лимец, елда и чия, приготвени с квас, без подобрители.
Младите и амбициозни собственици на "Златното зрънце" залагат на професионализма и безкомпромисното качеството, а това, което ги отличава е разнообразието от нестандартни решения за индивидуални поръчки, което ги направи предпочитан партньор за национални кетъринг компании, хотели и гурме ресторанти.

Бързо наложилите се тенденции, ориентирани към здравословен начин на живот и хранене, промениха пазара у нас. Тази ниша доведе до завой и повратна точка в консуматорското поведение, родиха се много нови компании, занимаващи се с производство и предлагане на здравословни продукти.
Динамично се трансформира и покупателната способност на домакинствата в посока информиран избор, към т.нар. полезни храни.