Златното зрънце
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Златното зрънце

Златното зрънце

Златното зрънце

2674 прочитания

Златното зрънце

© Златното зрънце


Бързо наложилите се тенденции, ориентирани към здравословен начин на живот и хранене, промениха пазара у нас. Тази ниша доведе до завой и повратна точка в консуматорското поведение, родиха се много нови компании, занимаващи се с производство и предлагане на здравословни продукти.

Динамично се трансформира и покупателната способност на домакинствата в посока информиран избор, към т.нар. полезни храни.

Растящото потребление доведе до появата на специализирани магазини за екологични и биопродукти, с чисто и натурално съдържание.

Такъв е примерът с верига магазини и пекарни "Златното зрънце", които стартират като семеен бизнес, но в рамките на 3-4 години бързо разрастват дейността си и днес разполагат с голяма производствена база в покрайнините на Варна.

Адаптирайки се бързо към динамично развиващия се пазар на здравословни храни, компанията увеличава капацитета си на производство, съобразно растящото търсене на бутикови хлебни изделия и веган продукти, използвайки специално подбрани натурални брашна от култури като лимец, елда и чия, приготвени с квас, без подобрители.

Младите и амбициозни собственици на "Златното зрънце" залагат на професионализма и безкомпромисното качеството, а това, което ги отличава е разнообразието от нестандартни решения за индивидуални поръчки, което ги направи предпочитан партньор за национални кетъринг компании, хотели и гурме ресторанти.

Източник: Златното зрънце

Бързо наложилите се тенденции, ориентирани към здравословен начин на живот и хранене, промениха пазара у нас. Тази ниша доведе до завой и повратна точка в консуматорското поведение, родиха се много нови компании, занимаващи се с производство и предлагане на здравословни продукти.

Динамично се трансформира и покупателната способност на домакинствата в посока информиран избор, към т.нар. полезни храни.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK