Новият брой:
Чудото на езика

Soft toys campaign

Преди дни Икеа постави началото на традиционната си коледна кампания за плюшени играчки, която цели да събере средства за подпомагане живота на децата в различни части на света. До 29 декември за всяка закупена плюшена играчка от магазините на компанията, Фондацията на Икеа ще дарява по 1 евро. През 2012 г. кампанията е ориентирана към осигуряването на достъп до образование на децата, които живеят в бедност в развиващите се страни по света.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    offshore avatar :-|
    Offshore Banking
    • + 1

    Хитър трик за отклоняване на вниманието, и стимулиране на покупката. Браво!

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал