

Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.

Преди дни Икеа постави началото на традиционната си коледна кампания за плюшени играчки, която цели да събере средства за подпомагане живота на децата в различни части на света. До 29 декември за всяка закупена плюшена играчка от магазините на компанията, Фондацията на Икеа ще дарява по 1 евро. През 2012 г. кампанията е ориентирана към осигуряването на достъп до образование на децата, които живеят в бедност в развиващите се страни по света.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Хитър трик за отклоняване на вниманието, и стимулиране на покупката. Браво!
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.