С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Лица

7 окт 2010, 15:07, 5836 прочитания

Играчка плячка

Христо Тенчев от XS Software за страхотните възможности на FB платформата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Христо Тенчев е изпълнителен директор и председател на борда на директорите на XS Software. Той е на 24 години. Създава компанията за браузър базирани игри като на шега заедно със свой приятел, когато е последна година в гимназията. Междувременно завършва Технически университет - София, със специалност "Компютърни системи", а в момента прави MBA в Open University England. Говори български, английски и немски, обича да играе компютърни игри и следи изкъсо новите възможности за разрастване на неговия бизнес, който дава работа на повече от 120 души. Една от тях се казва Facebook.

Защо решихте да използвате Facebook като платформа за LadyPopular*?
Facebook е най-голяма социална мрежа в света, както и сайт номер 2 след Google. Ако правите приложение за социална мрежа няма как да не сте и във Facebook. Иначе работим и с други мрежи като Friendster, Orkut и др. LadyPopular е браузър базирана игра, така че нямахме много допълнителни неща за правене освен основната интеграция към Facebook. Допълнихме и няколко "социални" опции за по-лесна покана на приятел (изпращане на подаръци, възможност за комуникиране на резултатите с останалите играчи и т.н.)


Какво спечелихте?
Успяхме да привлечем около 150 000 активни потребители като резултат на първия тест. В момента работим усилено върху оптимизацията на самата игра. Това което забелязахме, е, че потребилите на free2play модел (безплатни игри - бел.авт.) игрите във Facebook са около 10 пъти по-несклонни да плащат за виртуален ресурс, отколкото в нормална браузър игра. Вярваме, че е възможно да се постигнат по-добри резултати с оптимизация на самата игра.

Смятате ли да интегрирате и другите си игри във Facebook?
Да, под шапката на Madmoo.com целим да пуснем Facebook версия на най-голямата българска онлайн игра - "Хановете", но под малко по-различно име: Emperor. Също така си партнираме и с други компании, които създават игри, като публикуваме успешните им проекти. Такава е и играта StreetRacer, която постигна повече от половин милион регистрации след успешния си старт преди около половин година.

Използвате ли Facebook и други социални мрежи, за да популяризирате игрите си?
Да, Facebook е един от маркетинговите ни канали. Възможността за точно таргетиране на рекламите допринася значително за по-ниската цена на регистрация и качеството на закупения трафик.



Какви бизнес възможности ще предлага Facebook за в бъдеще?
Със сигурност основните плюсове на платформата ще се запазят. Очакваме Facebook да продължи да затяга бавно, но внимателно условията за компаниите publisher-и. В момента те налагат своята политика за вътрешна обработка на плащанията, като това ще стане задължително съвсем скоро за по-големите приложения. За това Facebook ще удържа 30% комисиона, което сериозно ще повлияе на бизнес модела на приложенията. За останали възможности остава да чакаме и да се оглеждаме внимателно, Facebook е невероятно силна платформа, предлагаща страхотни възможности за успешни идеи и продукти.

*Lady Popular е последната игра на XS Software
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Какви са вашите отношения с парите
Покажете как харчите и ще ви кажем какъв герой сте

Разберете ТУК

Разбирате ли се добре с парите?



Прост въпрос, чийто отговор обаче често затруднява. За някои хора парите са просто символ за личен или професионален успех. Други ги възприемат като средство за по-висок социален статус и неговата демонстрация без значение дали са щастливи или не.

Направете този бърз и забавен тест, за да разберете какъв герой сте, как харчите, какви са рисковете и как да подобрите отношенията с парите си.


capital.bg/partners/unicredit

Прочетете и това

Европа над всичко Европа над всичко

Защо писателят и философ Робeрт Менасе продължава да гледа с надежда към Европейския съюз

11 дек 2018, 819 прочитания

20 въпроса: Мила Михова 20 въпроса: Мила Михова

На 15 декември в "Люмиер" тя ще изпълни песни и арии на Росини, Белини и Доницети

7 дек 2018, 2230 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Лица" Затваряне
За виртуалното "овцевъдство"

Елия и Боби от магазина за ръчноправени подаръци "100 овце" за бизнес предимствата на социалната мрежа

Как в Люксембург ще четат Пеевски

Видински съдия изпрати спорната законова поправка, даваща нови права на синдиците на КТБ, за тълкуване в Съда на ЕС

По заповед на главния

Сотир Цацаров превърна командироването в основно средство за контрол над прокурорите

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Ново място: "Компанията"

На брънч между "Оборище" и "Черковна"

Цепи мрака

Нови технологии, ресторант на тъмно, тактилни разходки и други инициативи, които разкриват света на незрящите

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 49

Капитал

Брой 49 // 08.12.2018 Прочетете
Капитал PRO, Нов застрахователен проблем по "Зелена карта", инфлацията леко се понижава заради горивата

Емисия

DAILY @7AM // 13.12.2018 Прочетете