Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 9 авг 2013, 11:37, 13096 прочитания

Някои го предпочитат горещо

Как банските костюми на самоуката дизайнерка от Варна Катя Леонсио попаднаха в Sports Illustrated и Vogue

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Катя Леонсио живее в Лас Вегас от осем години, а от пет има собствена марка за бански костюми и бельо Dolcessa Swimwear (първоначално името е било La Dolce Vita). Моделите на Dolcessa са винаги лимитирана серия и цената им е по-висока, заради високото качество на използваните материали, предимно от Италия. Акцентът е върху оригиналния, подчертаващ сексапила дизайн, безупречната изработка и вниманието към аксесоарите.

В легендарния Swimsuit брой на Sports Illustrated тази година, който събира едни от най-красивите топмодели, Dolcessa е представена с няколко модела. Това е събитие, което отваря врати в света на модата.


Катя Леонсио


Катя Леонсио (носи фамилното име на съпруга си) никога не е учила мода, но има отношение към красивото и дизайна от съвсем малка. От баба си се научава да шие, плете и бродира още 5-6 годишна. Започва да измисля собствени кройки, в експериментите й помага шевната машина, подарък от нейните родители. Когато се запалва по танците, отново шие сама сценичните си костюми. Преди да замине да живее със съпруга си в Лас Вегас, работи като танцьорка една година по клубове в Ибиса. В едно старо интервю Катя Леонсио разказва: "Момичетата в заведенията, в които работех, си поръчваха дрехи при мен, а с времето и собствениците започнаха да ми поръчват да шия костюмите за персонала или балета. Тогава ми светна лампичката, че от хоби бих могла да превърна таланта си в бизнес. Ориентирах се към банските, защото обичам слънцето и лятото. В Лас Вегас, където живея, освен активен нощен живот има и много дневни партита около басейни. Бях свидетел на нова тенденция при банските костюми – жените искаха да носят нови и уникални модели, които да ги превръщат в центъра на купона. Цял бански комбиниран с деним например стана стандартно облекло за излизане вечер. Като материали навлязоха дантелите, пайетите, украшенията с камъни и металните аксесоари. Целта ми беше да създам модели, които стоят еднакво добре както във водата, така и на сушата".

Катя се връща в България всяка година ("не ми липсват песимизмът, цигарите на обществени места и разбитите улици"), а част от рекламните кампании на марката си заснема във Варна, градът, в който е родена.





Как решихте да създадете Dolcessa?
Занимавам се с мода и танци от дълги години и идеята да направя своя собствена модна линия дойде съвсем естествено. От сценични костюми творенията ми се транформираха в бански, но най-важното за марката Dolcessa е силният акцент върху качеството на продукта – използваме италиански платове, аксесоарите са с кристали Swarovski, направени специално за нашата колекция.

Банските костюми Dolcessa се появиха на страниците на Vogue и Sports Illustrated. Как се отрази това на продажбите?
Последната година наистина беше голям успех. Девет от моделите в последната ни колекция са на страниците на списание Sports Illustrated Swimsuit, а красавицата от корицата на този брой - топмоделът Кейт Ъптън позира с два бански костюма от новата колекция. Не е тайна, че нищо не продава по-добре от това някоя знаменитост да се появи на червения килим или дори на плажа с любима дреха, аксесоар или бански костюм, за да се превърне на минутата в хит.


На какво разчитате, за да наложите марката си?

Най-вече на доволните клиенти, които ще предадат еуфорията и емоцията от това да притежават бански Dolcessa на своите приятели и познати. Няма по-голяма реклама от това.

Какъв тип са клиентките ви?
Определено дами, които не се страхуват или пък срамуват да изглеждат добре. Банските определено привличат вниманието на околните с инетересен дизайн и необичайни аксесосари, затова нашите клиентки трябва да са готови да обръщат глави след себе си.
 
Как се ориентирате с тенденциите и материите, имате ли консултанти?
Тенденциите консултирам с Vogue, а за материите се съветвам с екипа, с който работим заедно.

http://mydolcessa.com
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

20 въпроса: Мартин Михайлов 20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

22 май 2020, 2287 прочитания

Скокът на Бълхата 1 Скокът на Бълхата

Пътят на Фийби Уолър-Бридж от импровизираната сцена до подиума на "Златен глобус", наградите "Еми", Saturday Night Live и след това

15 май 2020, 2301 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Лица" Затваряне
Ловецът на звезди

28-годишият астроном в Националната астрономическа обсерватория "Рожен" – Григор Николов, за живота до безкрайността на вселената, идеализма и личните усилия на учените

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10