Детайли: Георги Манов
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Детайли: Георги Манов

Детайли: Георги Манов

14338 прочитания

© Велко Ангелов


Само няколко минути с него са достатъчни на всеки да се сдобие с извънредна енергия и ентусиазъм. Желанието и страстта, с която Георги Манов (40 г.) гори, докато работи, прескача границите на стандартния професионализъм до степен на пълно и безвъзвратно отдаване на поетите от него ангажименти. Дават му всевъзможни етикети, но за себе си той казва, че е артист. "Всъщност аз се занимавам с визия и създавам такава", казва Жоро.

Името му стои зад някои от най-успешните телевизионни рекламни клипове в българския ефир ("Арома", "Прокредит банк", Pepsi, Semana, "Тертер" и др.), режисирани и заснети от собственото му студио "Кламер дизайн". Почти няма голям бранд, за който да не е правил принт на пазара. Работата му е ярко разпознаваема и от страниците на списание EVA, където той е творчески директор. В момента Жоро завършва няколко рекламни проекта, а скоро му предстои и работа по музикални видеа.

Само няколко минути с него са достатъчни на всеки да се сдобие с извънредна енергия и ентусиазъм. Желанието и страстта, с която Георги Манов (40 г.) гори, докато работи, прескача границите на стандартния професионализъм до степен на пълно и безвъзвратно отдаване на поетите от него ангажименти. Дават му всевъзможни етикети, но за себе си той казва, че е артист. "Всъщност аз се занимавам с визия и създавам такава", казва Жоро.

Името му стои зад някои от най-успешните телевизионни рекламни клипове в българския ефир ("Арома", "Прокредит банк", Pepsi, Semana, "Тертер" и др.), режисирани и заснети от собственото му студио "Кламер дизайн". Почти няма голям бранд, за който да не е правил принт на пазара. Работата му е ярко разпознаваема и от страниците на списание EVA, където той е творчески директор. В момента Жоро завършва няколко рекламни проекта, а скоро му предстои и работа по музикални видеа.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    rad0 avatar :-|
    rad0

    Капитал, и тази седмица снимката не може да се уголеми


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK