Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Филип Попов е международно награждаван графичен дизайнер с над 120 реализирани и действащи проекта в областта на корпоративната идентичност. Новината около него е свързана с по-артистичната страна от работата му - актуалната самостоятелна изложба Totenkopf ("череп" на немски) - заглавие, което директно описва създадените от артиста образи. "Те са моят начин да изразя свръхинтереса към технологията, който съществува, и как това ни кара да губим духовното в себе си."
Филип е роден е през 1964 г. в Пловдив, но отраства в Лайпциг. Завършва графика и оформление на книгата в Националната художествена академия, а после следва в Швейцария. Има успешни интериорни проекти, но "вече не се занимавам с това, не ми е интересно". Двукратен носител е на златна награда от най-голямото винарско изложение в Сан Франциско за етикетите си за вина "Телиш". В кариерата си той има общо 25 самостоятелни изложби, включително в Токио и Кливланд.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Впечатлена. Харесвам земните хора, без пози и преструвки.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.