20 въпроса: Филип Попов

Филип Попов е международно награждаван графичен дизайнер с над 120 реализирани и действащи проекта в областта на корпоративната идентичност. Новината около него е свързана с по-артистичната страна от работата му - актуалната самостоятелна изложба Totenkopf ("череп" на немски) - заглавие, което директно описва създадените от артиста образи. "Те са моят начин да изразя свръхинтереса към технологията, който съществува, и как това ни кара да губим духовното в себе си."

Филип е роден е през 1964 г. в Пловдив, но отраства в Лайпциг. Завършва графика и оформление на книгата в Националната художествена академия, а после следва в Швейцария. Има успешни интериорни проекти, но "вече не се занимавам с това, не ми е интересно". Двукратен носител е на златна награда от най-голямото винарско изложение в Сан Франциско за етикетите си за вина "Телиш". В кариерата си той има общо 25 самостоятелни изложби, включително в Токио и Кливланд.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове