Детайли: Борче Ристовски
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Детайли: Борче Ристовски

Детайли: Борче Ристовски

19858 прочитания

Модният дизайнер Борче Ристовски не обича да говори за себе си, но след като видяхме София Вергара да носи рокля на модната му къща Beyond по време на Американските кънтри награди, нямаше как да не го потърсим. По време на церемонията миналата седмица популярната латиноамериканска актриса беше отличена като една от най-добре облечени личности на събитието, включително от сп. Glamour и блога на Перез Хилтън.

"Нямахме идея, че тя е избрала наша рокля. По принцип продаваме свои модели в магазин в Лос Анджелис и тя просто е харесала един от тях. Нещо подобно се случи и с Шанън де Лима, съпругата на Марк Антъни, която ни откри онлайн", казва Ристовски, роден преди 28 години в Македония и по-точно градчето Македонска каменица.

Той завършва моден дизайн в Националната художествена академия и малко след това, през 2011 г., заедно с Добромир Киряков основава "насочената само към определен тип жени" марка Beyond. Наскоро двамата поставиха началото на още една линия – G Spot. "Ние не се предлагаме сами. Също така никога не си поставям цели. Оставям нещата да се случат сами и се състезавам само със себе си.

Модният дизайнер Борче Ристовски не обича да говори за себе си, но след като видяхме София Вергара да носи рокля на модната му къща Beyond по време на Американските кънтри награди, нямаше как да не го потърсим. По време на церемонията миналата седмица популярната латиноамериканска актриса беше отличена като една от най-добре облечени личности на събитието, включително от сп. Glamour и блога на Перез Хилтън.

"Нямахме идея, че тя е избрала наша рокля. По принцип продаваме свои модели в магазин в Лос Анджелис и тя просто е харесала един от тях. Нещо подобно се случи и с Шанън де Лима, съпругата на Марк Антъни, която ни откри онлайн", казва Ристовски, роден преди 28 години в Македония и по-точно градчето Македонска каменица.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK