Детайли: Рене Томова
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Детайли: Рене Томова

Детайли: Рене Томова

8603 прочитания

Рене Томова е една от основателките на Creative Shower, където помага на организации и хора да решават проблемите си по иновативен начин. Самата тя е учила бизнес администрация в САЩ  и от септември въвежда в България една хубава практика от Ню Йорк - CreativeMornings, закуските, които събират хора от креативните индустрии и предприемачите на едно място.

"Нашият прочит на събитието, както и желанието ни, е това да е място, където да се срещат всякакви хора, независимо от тяхната професия. Отдавна вече креативността не е прерогатив на рекламния бизнес – вече трябва да си творчески настроен във всеки бизнес, за да оцеляваш в непрекъснато променящата се среда около нас."

Закуските се случват всеки месец, обикновено в петък, като темите са едни и същи за всички 120 града, където се провежда събитието. Организират се на доброволен принцип. Повече актуална информация и за София на creativemornings.com

Рене Томова е една от основателките на Creative Shower, където помага на организации и хора да решават проблемите си по иновативен начин. Самата тя е учила бизнес администрация в САЩ  и от септември въвежда в България една хубава практика от Ню Йорк - CreativeMornings, закуските, които събират хора от креативните индустрии и предприемачите на едно място.

"Нашият прочит на събитието, както и желанието ни, е това да е място, където да се срещат всякакви хора, независимо от тяхната професия. Отдавна вече креативността не е прерогатив на рекламния бизнес – вече трябва да си творчески настроен във всеки бизнес, за да оцеляваш в непрекъснато променящата се среда около нас."


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    ribardo avatar :-?
    ribardo

    Не е вече креативно да си креативен - понятието се изтърка от безкрайната (зло)употреба, както се вижда дори и от един такъв кратък текст. Защо просто не се върнем към доброто старо "готин" - нали за това в крайна сметка става дума? ;) Готино е да си готин!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK