Детайли: Рене Томова

Рене Томова е една от основателките на Creative Shower, където помага на организации и хора да решават проблемите си по иновативен начин. Самата тя е учила бизнес администрация в САЩ  и от септември въвежда в България една хубава практика от Ню Йорк - CreativeMornings, закуските, които събират хора от креативните индустрии и предприемачите на едно място.

"Нашият прочит на събитието, както и желанието ни, е това да е място, където да се срещат всякакви хора, независимо от тяхната професия. Отдавна вече креативността не е прерогатив на рекламния бизнес – вече трябва да си творчески настроен във всеки бизнес, за да оцеляваш в непрекъснато променящата се среда около нас."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ribardo avatar :-?
    ribardo
    • + 1

    Не е вече креативно да си креативен - понятието се изтърка от безкрайната (зло)употреба, както се вижда дори и от един такъв кратък текст. Защо просто не се върнем към доброто старо "готин" - нали за това в крайна сметка става дума? ;) Готино е да си готин!

    Нередност?
Нов коментар