С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Лица

22 яну 2016, 15:48, 6093 прочитания

Детайли: Светлана Мирчева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Централен поток

Как Vienna Contemporary сложи българското съвременно изкуство на международна сцена

1 окт 2015
Произведенията на Светлана Мирчева пътуват между галериите в Европа и в САЩ, където се показват нейни инсталации, принтове, макети, кратки видеа и разнообразни дигитални изображения. Първо завършва Националната художествена академия в София, а след това специализира във Венеция. Известно време работи като дизайнерка в различни рекламни агенции, след това като арт директор на Ogilvy & Mather. В момента обаче е погълната изцяло от визуалните изкуства.

През изминалата седмица в Saatchi Gallery в Лондон нейната творба "Грешки" се стриймваше директно от София като част от Low Tech Lab. Проектът е създаден от Раул Марокин за образователната програма на галерията. "Грешки" са 103 различни визуализации на един и същ "счупен" jpg файл - дигитална рисунка на два крака.


Произведения на Светлана са излагани в галерия NURTUREart, Ню Йорк, The International Studio & Curatorial Program (ISCP), Ню Йорк, Studio Voltaire, Лондон, Werkstätten- und Kulturhaus (WUK), Виена, Австрия, както и в Залцбург, Щутгарт, Базел, Венеция и Москва. През 2004 г за работата си "Грешки" печели немската награда за медийно изкуство на Центъра за изкуство и медия (ZKM). През 2012 г. е първата й самостоятелна изложба в Ню Йорк. Повече за Светлана и произведенията й на: svetlanamircheva.com

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Всички сме обидени 3 Всички сме обидени

Мартин Роусън, карикатуристът на The Guardian за политкоректността, смелостта да осмива в епохата след Charlie Hebdo, за Брекзит и изложбата си в Габрово

9 ное 2018, 8757 прочитания

20 въпросa: Стефан А. Щерев 8 20 въпросa: Стефан А. Щерев

Актьор, продуцент и вече режисьор с експерименталното представление "Опиянение и гняв"

9 ное 2018, 6485 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Лица" Затваряне
Преследвачът на новото

Берлинският куратор с 50-годишна кариера Рене Блок за борбата срещу нормите

По следите на изгубеното време

Ако времето е пари, то българското училище е с тежък дълг към учениците

Бюджетният излишък: Милиард и едно излишни желания

За трета поредна година държавните финанси са на огромен плюс, а дебат как тези пари да се упарвляват смислено липсва

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кино: "Бохемска рапсодия"

Силата на музиката в спектакъл за сърцето

Андалусия: една добра седмица

Жега, история и гамбас в Южна Испания

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 45

Капитал

Брой 45 // 10.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Икономиките на ЕС и България се забавят, Brexit пред финал

Емисия

DAILY @7PM // 14.11.2018 Прочетете