Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Полина Влахова е маркетинг директор на Pernod Ricard България и през последните четири години управлява стратегическото развитие на марките от портфолиото на фирмата, сред които Absolut, Jameson, Ballantine's и Chivas Regal.
Тя е и един от хората, заради които от 3 до 9 юни ще се случи Absolut Creative Space – едноседмичен фестивал, свързан с устойчивата креативност и как човешката дейност може да щади повече природата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Увеличената версия не е качена, при кликване върху Детайлите, нищо не се отваря (празен прозорец).
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход