Детайли: Арина Митева
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Детайли: Арина Митева

За максимален размер натиснете "Преглед на оригинала"

Детайли: Арина Митева

7569 прочитания

За максимален размер натиснете "Преглед на оригинала"


Арина Митева е акаунт мениджър и копирайтър в модната дигитална агенция ARTery, която има за цел да помага на все повече независими брандове да развият потенциала си на международния пазар и същевременно да предоставят алтернатива на масовата мода. В ARTery тя работи с водещи имена на софийската сцена като Fede, Garderob, MariaQueenMaria, Nikolay Bozhilov, M2V, ILMNE, както и с дизайнери от Австралия, Израел и Русия. Младата компания работи с общо над 50 дизайнерски марки. Арина е израснала в Санкт Петербург, а от четири години се занимава с маркетинг и пиар в България.

Арина Митева е акаунт мениджър и копирайтър в модната дигитална агенция ARTery, която има за цел да помага на все повече независими брандове да развият потенциала си на международния пазар и същевременно да предоставят алтернатива на масовата мода. В ARTery тя работи с водещи имена на софийската сцена като Fede, Garderob, MariaQueenMaria, Nikolay Bozhilov, M2V, ILMNE, както и с дизайнери от Австралия, Израел и Русия. Младата компания работи с общо над 50 дизайнерски марки. Арина е израснала в Санкт Петербург, а от четири години се занимава с маркетинг и пиар в България.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK