Пътуващият човек е най-добрата версия на самия себе си

Йоланда Едуардс, създателка на американското списание YOLO: Дигиталните медии показват най-новото, а не виждат най-ценното

Йоланда Едуардс колекционира спомени от пътешествия и дребни находки, които открива или на брега на океана, или по време на обичайните си посещения в антикварни магазини. Добавя ги към дневника, който поддържа от години.

Бившата артистична директорка на списанието на Conde Nast – Conde Nast Traveler представи преди месец своя нов медиен продукт – издание за пътешествия с лични истории, наречено YOLO (популярен жаргонен израз в английския език, абревиатура на You Only Live Once, или "веднъж се живее").


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар