Традиции според мястото
Италианска кухня и български печива откриват своето лице в две нови места в София
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Il Teatro
Щом влезете, ще ви се стори познато. И нищо чудно, особено ако сте посещавали една от двете Forno Cipollini. Тук мениджър е Кристиано Грасо, който е начело на кухнята в Cipollini 2. Кристиано, който е от семейство на ресторантьори от Тоскана, поканил своя чичо, Джузепе Грасо, и той се съгласил да поеме кухнята в Il Teatro. Така пицарията-ресторант се развива типично по италиански – като семеен бизнес.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Изключително вулгарна и просташка алюзия с тоталитарния режим. Знам, че има такова нещо като свобода на словото, но отразяването на подобни кретении като това БКП е и до някаква интелектуална хигиена. Пожелавам им нулева клиентела и много счупени прозорци.
Циркът със соц имиджът(имената) на заведенията е вече невъобразим...
"Колкото до името БКП и логото с петолъчка, те са напълно излишни. Мястото щеше да си живее много добре и без да попада в капана на залелия ни отвсякъде и втръснал ни маркетинг на соца, чийто единствен ефект е да показва нещо мракобесно като нещо симпатично."
Не съм фен на соца, обаче в маркетинга табутата нямат смисъл. Колкото повече впечатление правиш, толкова по-добре. Що не се захванете с онази, дето говореше за вагината си (буквално) по национален ефир по цял ден в националния ефир?
До коментар [#1] от "Woland":
Маркетингът няма нищо общо със социализма. Поздравявам ги за идеята, много иновативна реклама са си направили, при това без пари. А вие само им помагате със злобата си - няма лоша реклама.
До коментар [#4] от "Георги Георгиев":
По същия ли начин щяхте да разсъждавате, ако се казваше "Еничар" или "Джизя"?
До коментар [#5] от "Woland":
Съмнява ме, че някой би спечелил от подобна форма на реклама. Виж, в Турция съм почти сигурен, че има такива. И въпреки че еничарите са си играли на преторианци, едва ли народа се сърди много-много.
Относно Il Teatro - Заведение, което трие критични мнения от фейсбук страницата си, не ми го хвалете.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.