10 години Starbucks® – кафе култура за ценители
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

10 години Starbucks® – кафе култура за ценители

Новооткритото кафене на ул. "Воден" 13, Варна

10 години Starbucks® – кафе култура за ценители

Световноизвестната верига стъпи във Варна и Пловдив

9308 прочитания

Новооткритото кафене на ул. "Воден" 13, Варна


12 заведения. 2 милиона литра кафе. 6 милиона клиенти. Това е равносметката, която Starbucks® направи за своя 10-годишен юбилей от стъпването си на българския пазар.

Световноизвестната американска верига за кафе Starbucks®, символ на успешно предприемачество от 1971 г. досега, успя да възпита, че кафето не е просто ободрителна напитка в малка чаша, а кафенето не е място за бързото му изпиване. За десет години, откакто е на родния пазар, брандът наложи и разви културата на консумация и тук – от една страна, с качествените си напитки, приготвени със 100% арабика, иновативни и сезонни предложения, и от друга, с така важната атмосфера, предразполагаща към общуване и приятно прекарване на свободното време, и обслужване, каквото винаги трябва да е – с усмивка и приятелско отношение.

Само през последната година любимата на всички кафе маниаци верига отвори 6 нови заведения и обнови изцяло два от емблематичните си обекти – на ул. "Гурко" и на ул. "Фритьоф Нансен", срещу НДК.

Истински фурор предизвика стъпването на бранда във Варна. Стотици фенове на Starbucks® от морската столица се надпреварваха да бъдат сред първите, опитали емблематичното Frappuccino и освежаващия студен чай Teavana в новооткритото кафене на ул. "Воден" 13.

Броени дни след дебюта на Starbucks® във Варна географията на най-доброто място за кафе ценители се разшири с още един град – Пловдив. В Града на тепетата Starbucks® ще намерите в "Мол Пловдив".

Още нещо любопитно – по случай юбилея във всички обекти на веригата може да опитате специалното ново здравословно меню, създадено специално за Starbucks® от победителя в MasterChef 2017 Божана Кацарова. То включва плодово смути, салата с моцарела и пиле, както и сандвич с шунка, авокадо и сирена. Част от продажбите, реализирани от менюто, ще бъдат дарени на сдружение "Русаля", което създаде и управлява училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля.

София: ул. "Гурко" 62А, ул. "Съборна" 1, бул. "Васил Левски" 1А, Bulgaria Mall, The Mall, Ring Mall, Paradise Mall, Serdika Center

Бургас: Mall Galleria Burgas, Burgas Plaza Mall

Варна: ул. "Воден" 13

Пловдив: Mall Plovdiv

12 заведения. 2 милиона литра кафе. 6 милиона клиенти. Това е равносметката, която Starbucks® направи за своя 10-годишен юбилей от стъпването си на българския пазар.

Световноизвестната американска верига за кафе Starbucks®, символ на успешно предприемачество от 1971 г. досега, успя да възпита, че кафето не е просто ободрителна напитка в малка чаша, а кафенето не е място за бързото му изпиване. За десет години, откакто е на родния пазар, брандът наложи и разви културата на консумация и тук – от една страна, с качествените си напитки, приготвени със 100% арабика, иновативни и сезонни предложения, и от друга, с така важната атмосфера, предразполагаща към общуване и приятно прекарване на свободното време, и обслужване, каквото винаги трябва да е – с усмивка и приятелско отношение.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара
  • 1
    koz avatar :-|
    koz

    Мястото на рекламите не е тук. Не ставайте смешни.

  • 2
    princess_x avatar :-(
    princess_x

    Боже, как са се струпали овцете, за да пият бълвочите на старбак!

    Наистина е абсурдно как веригите за напитки и бърза храна унищожават истинския вкус и качество на оригиналните продукти, но успяват да привлекат заблудени стада по цял свят само благодарение на агресивната си реклама и политика и възползвайки се от глупостта на клиентите. И това ще става все по-лесно, защото все по-малко хора си спомнят или изобщо са познавали висококачествени напитки и храни, а в случая - едва ли някоя овца от опашката пред новооткриващия се обор е вкусвала в живота си кафе, приготвено по правилата на изкуството, в Италия.

  • 3
    princess_x avatar :-|
    princess_x

    Бойкот на старбак и всички останали вериги!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK