С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Light / Места

2 11 май 2018, 10:00, 21980 прочитания

Нов магазин: Abébe

Марката Abébe се превръща в български бранд за удобни детски обувки

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Когато търсех обувки за прохождането на сина ми, се оказа, че такива няма. Всички купуват едни ужасни буйки с цип по средата – такива, каквито и аз съм носила като бебе" – липсата на нов и красив дизайн и на алтернатива на кичозните с анимационни герои амбицира Донка Дойчева-Попова, съпругът й Чило Попов и сестра й Цвета Дойчева да създадат марка бебешки и детски обувки.

Според нея момчешките обувки са много странни: с грозни лепенки или връзки – "а нашата детска градина е "Монтесори" и там не им връзват обувките, докато децата не станат на възраст да го правят сами, тоест трябваше да намеря качествени обувки, но да не са с грозните лепенки". Още по-силната й мотивация е удобството, след като на току-що проходилия й син се появява болезнен мазол от неудобни обувки. След като го завежда на консултация при ортопед, разбира, че обувки за прохождане не съществуват, защото се предполага, че трябва да ходи бос, но пък той самият има ужас от трева. "Колкото повече търсех и се задълбочавах, толкова повече се потвърждаваше изводът, че качествени обувки в България се произвеждат само за износ."


Партньор в семейния бизнес е сестра й, която се занимава с дизайн и рисува сама моделите. "Децата също имат право да носят красиви неща", казва Донка. За целта посещават поредица от специализирани изложения в Милано, докато намират най-качествените подметки и кожа. Избират да правят обувките в семейна фабрика в Португалия, където вече второ поколение се е посветило на изработката на детски обувки. Резултатът е изчистена ретро обувка с удобно закопчаване - с еластична връзка и топче. Моделите са в син, червен, жълт и лилав цвят, a размерите - от 18 до 29. Лилавият и жълтият вариант дори са произведени и в дамски модел до 39 номер за майките.

Така марката им Abébe се превръща в български бранд с материали от Италия, произведен в Португалия. А името – всъщност не е игра на думи с бебе, кръстени са на Абéбе Бикила, който през 1960 г. печели златен медал на олимпийските летни игри, бягайки бос.

Засега магазинът е онлайн работи от броени дни и първите сто поръчки са с безплатна доставка в цялата страна. На сайта е описано много добре как да се вземе точният размер на децата – "досега хората грешно мерят с пръст на петата или натискане на бомбето отпред. Най-точно е измерване с ролетка, върху която стъпва детето". Техният съвет е обувката да е минимум 9 мм по-голяма от крачето, защото кракът при ходене се удължава, както ортопедът Кемпър открива още през XVIII век, но масово не се знае.



"Повечето български деца все още носят малки обувки. Самата аз до ден днешен имам изкривяване заради това", казва Донка Дойчева-Попова. Обещава да публикува редовно информация на сайта, за да могат клиентите им да бъдат максимално ориентирани какво е най-добре за децата.

За да са сигурни купувачите, че получават оригинален продукт на Abébe, могат да потърсят маркера ReCheck и чрез телефона да сканират чрез NFC. ReCheck е български стартъп, който използва Blockchain технология, за да предостави електронна услуга за удостоверяване на автентичност.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Порто, Сиза и Елиасон Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

14 фев 2020, 1483 прочитания

По музеите ще ги познаете По музеите ще ги познаете

Четири интересни музея в Букурещ, за които трябва да знаете

7 фев 2020, 2676 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Места" Затваряне
Нов ресторант: Yati Cooking

Индонезийска кухня

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Малайзийски полет към село Щръклево

Община Русе даде предварително съгласие да продаде летището си на дружество с малайзийско участие. Проектът на компанията е за 57 млн. лв.

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10