С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Места

2 11 май 2018, 10:00, 18845 прочитания

Нов магазин: Abébe

Марката Abébe се превръща в български бранд за удобни детски обувки

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

"Максима България" ще открие пет нови магазина T-Market през 2018

Компанията отчита 25% ръст на приходите от продажби до 222 млн. лв. през миналата година

9 май 2018

Печалбата на Adidas расте заради бизнеса в Северна Америка

Финансовите резултати на германската компания са над очакванията на пазара

7 май 2018

Образователни app-чета

Преглед на някои от най-достъпните мобилни приложения за знания и умения в различни сфери

27 апр 2018

100% натурален бизнес

Три години след старта си "Сапунена работилница" вече произвежда 40 продукта и очаква през 2018 г. да постигне 250 хил. лв. приходи

23 мар 2018
"Когато търсех обувки за прохождането на сина ми, се оказа, че такива няма. Всички купуват едни ужасни буйки с цип по средата – такива, каквито и аз съм носила като бебе" – липсата на нов и красив дизайн и на алтернатива на кичозните с анимационни герои амбицира Донка Дойчева-Попова, съпругът й Чило Попов и сестра й Цвета Дойчева да създадат марка бебешки и детски обувки.

Според нея момчешките обувки са много странни: с грозни лепенки или връзки – "а нашата детска градина е "Монтесори" и там не им връзват обувките, докато децата не станат на възраст да го правят сами, тоест трябваше да намеря качествени обувки, но да не са с грозните лепенки". Още по-силната й мотивация е удобството, след като на току-що проходилия й син се появява болезнен мазол от неудобни обувки. След като го завежда на консултация при ортопед, разбира, че обувки за прохождане не съществуват, защото се предполага, че трябва да ходи бос, но пък той самият има ужас от трева. "Колкото повече търсех и се задълбочавах, толкова повече се потвърждаваше изводът, че качествени обувки в България се произвеждат само за износ."

Партньор в семейния бизнес е сестра й, която се занимава с дизайн и рисува сама моделите. "Децата също имат право да носят красиви неща", казва Донка. За целта посещават поредица от специализирани изложения в Милано, докато намират най-качествените подметки и кожа. Избират да правят обувките в семейна фабрика в Португалия, където вече второ поколение се е посветило на изработката на детски обувки. Резултатът е изчистена ретро обувка с удобно закопчаване - с еластична връзка и топче. Моделите са в син, червен, жълт и лилав цвят, a размерите - от 18 до 29. Лилавият и жълтият вариант дори са произведени и в дамски модел до 39 номер за майките.

Така марката им Abébe се превръща в български бранд с материали от Италия, произведен в Португалия. А името – всъщност не е игра на думи с бебе, кръстени са на Абéбе Бикила, който през 1960 г. печели златен медал на олимпийските летни игри, бягайки бос.

Засега магазинът е онлайн работи от броени дни и първите сто поръчки са с безплатна доставка в цялата страна. На сайта е описано много добре как да се вземе точният размер на децата – "досега хората грешно мерят с пръст на петата или натискане на бомбето отпред. Най-точно е измерване с ролетка, върху която стъпва детето". Техният съвет е обувката да е минимум 9 мм по-голяма от крачето, защото кракът при ходене се удължава, както ортопедът Кемпър открива още през XVIII век, но масово не се знае.



"Повечето български деца все още носят малки обувки. Самата аз до ден днешен имам изкривяване заради това", казва Донка Дойчева-Попова. Обещава да публикува редовно информация на сайта, за да могат клиентите им да бъдат максимално ориентирани какво е най-добре за децата.

За да са сигурни купувачите, че получават оригинален продукт на Abébe, могат да потърсят маркера ReCheck и чрез телефона да сканират чрез NFC. ReCheck е български стартъп, който използва Blockchain технология, за да предостави електронна услуга за удостоверяване на автентичност.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ново място: Kulture Knot Ново място: Kulture Knot

Барът акцентира върху културни събития – представяния на книги, прожекции на стари и нови филми, дискусии

5 окт 2018, 49357 прочитания

Ново място: БДС (Балкански деликатеси на скара) 11 Ново място: БДС (Балкански деликатеси на скара)

Стилистиката на интериора и опаковките е ретро с намигване към стара София

28 сеп 2018, 24711 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Места" Затваряне
Нов ресторант: Yati Cooking

Индонезийска кухня

Дългото сбогуване на Меркел

Слабостта на германския канцлер отваря вакуум в ЕС, особено в момент, когато и Макрон става все по-непопулярен във Франция

Кои са горещите ICO на есента

Няколко интересни проекта, които ще се опитат да съберат десетки милиони чрез блокчейн технологията

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

20 въпроса: Маргарита Борисова и Явор Ганчев

Започна третото издание на Olé Festival!, посветен на музиката на Испания и Латинска Америка

Варненско ято

След години в безтегловност културната сцена в града отново намира пътя си

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 41

Капитал

Брой 41 // 13.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Търговският регистър може пак да спре, "Джи Пи груп" отказа втора голяма поръчка

Емисия

DAILY @7PM // 15.10.2018 Прочетете