С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Light / Места

12 юли 2019, 9:15, 9043 прочитания

Ново място: "КО-ОП"

Коуъркинг пространството отваря врати с амбицията да среща различни професионалисти, публики и изкуства

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

"Ко-оп" е най-новото коуъркинг пространство в София. Тук хора от креативната индустрия се срещат с широката публика, за да опровергаят убеждението, че изкуството е нещо елитарно, от което трябва да "разбираш". Идеята е "КО-ОП" да се превърне в дом за хора от креативната индустрия и за онези, които търсят лична среща с изкуството. В тази сграда се е помещавало ателието на художника Светлин Русев. "Имаме си едно въгленче и една ваза, останали от него", казва създателката на "Ко-оп" Ели Сотирова.

Тя винаги си е мечтала за малка галерия, а коуъркингът се появил като естествено продължение на концепцията за обмен на идеи между професионалисти, клиенти и любители. Предната част на "Ко-оп" се състои от две функционални части - малка галерия и салон за събития, срещи или просто за кратка почивка с гледка към парка "Заимов" през стената-прозорец. Задната част на пространството е светъл коуъркинг, с минималистичен дизайн. Ярки столове, цветни настолни лампи и стенни растения контрастират с графитения фон и създават усещане за добре организирано жилище.



Фотограф: Виктор Бобчев

Атмосферата се допълва от удобни мебели, напълно обзаведена кухня, шкафчета за лични принадлежности, дори душ и дъска за гладене – в случай че някои от членовете на коуъркинга предпочитат да стигат до работа на две колела или бегом. Работното пространство съдържа един офис за максимум 4 души, 23 индивидуални места, които могат да се обособяват на зони за малки екипи, и зала за срещи с капацитет 8-10 души. Артзоната също разполага с презентационна техника.

Тепърва предстои "КО-ОП" да се развива, със събития като работилници за обмен на умения, а през есента предстоят няколко изложби – фотография, българска графика, продуктов дизайн и триенале на графиката. "Искам тук да кипи", обобщава Ели Сотирова.

Пространството се намира на бул. "Янко Сакъзов" 17, работно време: 9-19 (с възможност за достъп 24/7)

Капитал #28

Текстът е част от седмичния Капитал. В новия брой ще прочетете още:

  • Защо се срина морският туризъм
  • Как F-16 полетя към парламента
  • Новите въпросителни пред Исторически парк

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ново място: Музей на илюзиите Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

24 яну 2020, 912 прочитания

Ново място: Sweet and Lemon Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

17 яну 2020, 4476 прочитания

24 часа 7 дни
Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Места" Затваряне
Ново място: Trattoria la Bicicletta

Италианският ресторант на Чанко Чанев предлага меню с широк избор

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10