С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Light / Места

1 30 авг 2019, 8:09, 11804 прочитания

AliExpress, отвори се!

Китайската онлайн платформа отвори първия си постоянен физически магазин в Мадрид

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
В "Али Баба и четиридесетте разбойници" след магическите думи "Сезам, отвори се!", бедният персийски дървар Али Баба се озовава в пещера със струпани от разбойници богатства – злато, скъпоценни камъни и скъпи предмети. "Съкровищата", пред които се озоваха първите посетители на постоянния физически магазин, който онлайн платформата за продажби AliExpress (част от китайската групата Alibaba) отвори в Мадрид на 25 август, бяха във формата на подарък: дронове, скутери и мобилни телефони. За да бъдат сред първите с шанс да получат подарък, много хора останаха да чакат пред мола още от предходния ден. Лайтмотивът на магазина е "По-близо отвсякога", с фокус върху желанието на компанията да "смекчи" един от най-големите си недостатъци, а именно представата за платформата като за нещо далечно и дългите срокове на доставка.

Това е първият физически магазин на компанията в Европа (след Русия и САЩ) и следва логиката на продажбите. Испания е третият по значимост пазар за AliExpress. Затова и компанията определя физическия магазин като "врата към Европа". Магазинът е с размери над 740 кв. м. и се намира в intu Xanadu - най-големия мол в Мадрид, с тринадесет милиона посетители на година. Тук е и най-голямата покрита ски писта в Европа върху 18 000 кв.м.


"Опитваме нови начини за по-голямо интегриране между физическите и дигиталните пространства. Искаме да предложим на нашите клиенти повече възможности, забавление и удобство при купуването" каза Уилям Уонг, генерален директор на AliExpress за Иберийския полуостров. Това е част от философията на компанията за new retail или комбинирано изживяване между онлайн и офлайн магазините. Според Алекс Барбани, директор на intu Espana, компанията - собственик на мола, "обратната" тенденция онлайн платформа да отвори физически магазин е много важен момент в търговията на дребно и търсенето на нови търговски формули.

В магазина се предлагат над хиляда продукта на шейсет китайски, испански и международни марки, сред които Huawei, Samsung, Xiaomi, Cecotec, Foreo, Ecovacs, Ikohs, Roborock, Ilife. Представянето на продуктите наподобява концепцията на магазините на Apple. Показани са най-вече технологични продукти, малки домакински уреди, стоки за дома и wearables.


С отварянето на магазина лансираната през 2010 г. глобална платформа за продажби онлайн изпреварва основния си конкурент Amazon. Въпреки голямата си популярност и наличието на логистични центрове те още нямат физически магазин в Испания.



На испанския пазар AliExpress Plaza предлага продукти, които се намират в Испания с доставка до три дни и обслужване на испански език. Целта е както намаляване сроковете за доставка, така и увеличаване на местните доставчици. AliExpress има и споразумение и с испанската верига универсални магазини El Corte Ingles (първи в Европа и трети в света по обем на продажби). В онлайн магазина вече се продават някои от собствените модни марки на El Corte Ingles.

Капитал #35

Текстът е част от седмичния "Капитал". В броя ще видите още:

  • Нашествието на тротинетките
  • Бразилската политика и пожарите в Амазония
  • Какво е добре да се знае за виртуалните банки

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Нова концепция: Bagri by Boykovski 4 Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

6 дек 2019, 3024 прочитания

Ново място: Little Bird Place Ново място: Little Bird Place

Галерията е посветена на взаимовръзките между природата и изкуството

29 ное 2019, 3427 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Места" Затваряне
Село от бъдещето

Изложба показва как изоставените села в България могат да се превърнат в източник за нови идеи и вдъхновение

Още от Капитал
Uber вече не е готин

Лондон удари силно Uber и вече има нови, по-евтини приложения за споделени пътувания

Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

PISA 2018: Образование с часовников механизъм

Тревожно ниските резултати на 15-годишните в България по индикаторите за функционална грамотност се проектират в бъдещето на страната

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10