I want to ride my bicycle
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

I want to ride my bicycle

Тестрайд на серията облекла за градски велосипедисти на H

25403 прочитания
Яке за колоездене

Не се усеща вятър, дори и силният насрещен. Не ми беше студено, въпреки че бях забравил да закопчая ципа под едната подмишница. Бих препоръчал да бъде добавена мрежа на отвора за проветрение под мишниците.

Удържа слабите валежи. Сухо остана дори рамото, което е най-силно уязвимо. Прегънатите и подлепени шевове предотвратяват навлизането на вода.

Като плюс е добре да отбележим екологичното импрегниране против влага – без флуор.

Яркият оранжев цвят е отлично забележим, което означава по-голяма сигурност на колоездача на пътя.

Интересно е решението да бъде добавена ластична лента, с която якето може да бъде закачено на раменете като раница, без да задържа топлината до тялото, но и без да е неудобно за носене. Аз лично не съм сигурен, че някога бих се възползвал от това, но го намирам за интересно нововъведение.
Риза от карирана плътна материя и подсилени кръпки в долната част на ръкавите

Допълнителният джоб на гърба е функционален акцент. Материята е приятна като усещане, биопамук и т.н. Не замирисва при изпотяване, както изкуствените материи.

Голямо удобство дават плохите в горната задна част на ръкавите (при задното рамо и гърба), защото не причиняват дискомфорта на стандартните ризи при опъване на ръцете напред за хващане на кормилото на велосипеда.

Малкото отделение, направено в левия джоб на гърдите, е за по-лесно поставяне на химикалка със специален илик на капачето на джоба.
Тениските за колоездене имат функционален джоб на гърба. За истински винтидж вид колекцията включва и раирани тениски тип Hеnley от памук и от мериносова вълна, като и двата варианта са по-дълги отзад.

Не се отпусна след три дни носене.
Сако за колоездене

Харесва ми. Акцентите не са особено натрапчиви и не се чувстваш като нашарен клоун. Тук също фигурират плохите при задното рамо, което е много важно за удобството при опъване на ръцете напред.

Когато е студено, яката и реверите могат да бъдат обърнати, така че да затворят изцяло сакото отпред и да предотвратят навлизането на студен насрещен вятър. Добавена е малка овална платка, която да свърже яката отпред точно пред гърлото, а в останалото време е елегантно прибрана под нея с две копчета.

И тук, както при якето, е добавена ластична лента, с която сакото може да бъде удобно носено свалено при по-топло време.

Панталони и джинси

Крачолите са с леко подгънати колена, чаталът е подплатен, а от вътрешната страна има светлоотразяващи шевове, видими при навиване, за допълнителна сигурност. За по-топло време са предвидени чифт къси панталони за колоездене и раирана шапка.

Джинсите, с които карах тези дни, са суперудобни. Тесните крачоли са предимство при педалирането, защото няма опасност от контакт с веригата и зъбните колела.

Панталонът е много хубав, еластичен. Има възможност за пристягане на талията с фин ластичен колан и копчета, с две позиции.

Друг много важен акцент са светлоотразителните кантове от вътрешната страна на крачолите.

"Абе, вий откачени ли сте, ба?", казал един старец с гега на Емил Шукадаров преди две години по време на колоездачната му обиколка по южнатa гранична ивица на България. Шукадаров е на 42 години, с плътна мускулатура и здрав дух, съорганизатор и идеен двигател на най-тежкото еднодневно състезание по планинско колоездене в България "Велорали Черни връх", което включва изкачване от Бояна до Черни връх на Витоша и обратно, общо 42 километра за един ден. Има няколко първи, втори, трети, четвърти места в състезания по планинско колоездене, занимава се със спорта от 13 години и е обиколил цяла България на велосипед, включително "най-дивите и изоставени места, абсолютно обезлюдени райони и тези по самата гранична ивица, за които трябва разрешение от властите".

Винаги е удоволствие да го засечем, защото той е част от любимите ни (макар и бивши) екипи на списание "Едно" и на ATV 1, създали предаванията "Един ден на..." и "Далекоглед".

В София Емил се придвижва само с велосипед от лятото на 1999 г. без прекъсвания независимо от сезона. В края на седмицата обикновено кара на Витоша. Смята, че е важно да се промени отношението на пешеходците и най-вече на водачите на автомобили към колоездачите. Би искал повече млади хора да се качат на велосипеди, защото "това е една огромна независимост, особено за придвижване в града и особено за София, който е относително малък град, равен в по-голямата си част".

Емил ни доказа на практика, че велосипедът позволява на велосипедиста да планира графика си с максимална точност, защото времето за придвижване от точка А до точка Б не зависи от атмосферните условия и задръстванията.

Сега разбирате защо се сетихме първо за него, когато мислихме за човек, който да пробва и коментира специалната мъжка колекция за велосипедисти H&M for Brick Lane Bikes.

Brick Lane Bikes е прочут магазин за изработка на велосипеди по поръчка и за градска велокултура в източен Лондон. Създадените от дизайнерите на H&M облекла са получили най-напред одобрението на Brick Lane Bikes. Единайсетте модела са подходящи както за колоездене, така и за времето, в което не сме на колело.

Колекцията ще бъде пусната в продажба на 7 март в магазините на веригата по цял свят. В София ще я намерим единствено в H&M - "Сердика център"

"Абе, вий откачени ли сте, ба?", казал един старец с гега на Емил Шукадаров преди две години по време на колоездачната му обиколка по южнатa гранична ивица на България. Шукадаров е на 42 години, с плътна мускулатура и здрав дух, съорганизатор и идеен двигател на най-тежкото еднодневно състезание по планинско колоездене в България "Велорали Черни връх", което включва изкачване от Бояна до Черни връх на Витоша и обратно, общо 42 километра за един ден. Има няколко първи, втори, трети, четвърти места в състезания по планинско колоездене, занимава се със спорта от 13 години и е обиколил цяла България на велосипед, включително "най-дивите и изоставени места, абсолютно обезлюдени райони и тези по самата гранична ивица, за които трябва разрешение от властите".

Винаги е удоволствие да го засечем, защото той е част от любимите ни (макар и бивши) екипи на списание "Едно" и на ATV 1, създали предаванията "Един ден на..." и "Далекоглед".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK