Новият брой:
Служебната президентска република

Подчинителят на пътищата

Audi Allroad Quattro Concept е добър на всякакви настилки, без това да се отразява на удобството и лукса

Преобладаващи продажби на седани и повишено търсене на дизелови двигатели - това е най-кратката характеристика на пазара в Европа. В САЩ е точно обратното. Там хит са високопроходимите коли - пикапи и ванове, а дизел използват само товарните и военните камиони. През 1999 г. обаче в сърцето на американската индустрия бе хвърлен мост между двата пазара. С пристигането си отвъд океана Audi Allroad създаде нова ниша, която бързо привлече конкуренти като „Волво“, „Субару“ и „Алфа Ромео“.

Както показва и името, предназначението на автомобила е да бъде достатъчно добър на всякакви настилки и да не се затруднява при преодоляване на тежки терени. Наследникът на успешния модел бе гвоздеят на изложението в Детройт (15.01 - 23.01). „Ауди“ вече показаха новото поколение А6, чиято база използва и предшественикът през март 2004 г. в Женева, а от края на миналата година стартираха поръчките на версията комби. Съвсем резонно бе да се появи и Allroad Quattro, и то точно на родна територия - в Америка. Подразделението Quattro на майсторите от Инголщад вече е на 25 години и има зад гърба си над 1.8 млн. продадени автомобила със задвижване 4х4.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар