Фини млечни

Как шефовете на култовата модна марка "Маноло Бланик" в САЩ създадоха успешна кравеферма и вдъхнаха нов живот на един селски район

За хиляди жени по света (начело с Кари Брадшоу) марката обувки "Маноло Бланик" са символ на суетата, лукса и екстравагантността. За хората от окръг Личфийлд, Кънектикът, тя обаче е по-скоро свързана с надеждата за икономически подем и... крави.

Откакто по-скоро по една случайност президентът на Manolo Blahnik в САЩ Джордж Малкимъс и вицепрезидентът Антъни Юргайтис, дългогодишни партньори и в живота, влязоха в млечния бизнес, регионът преживява необичаен разцвет. Двамата модни магнати от няколко години вече са известни и като скотовъди и производители на екологично чисто мляко. С откриването наскоро и на мандра и представителен магазин в селото Бантъм, Малкимъс и Юргайтис са на път да вдъхнат и нов живот на стария поминък във фермерския регион.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател
    • - 1
    • + 2

    Много добър пример за еко земеделие, иновации и успешен бизнес.

    Нередност?
  • 2
    idushkov avatar :-P
    Ивайло Душков

    Поздравления :) Юначаги!

    Нередност?
Нов коментар