От създателите на Dazed and Confused
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

От създателите на Dazed and Confused

Мила Йовович

От създателите на Dazed and Confused

The Hunger – новото модно списание на известния британски фотограф Ранкин, което ще излиза два пъти в година, дебютира през ноември

2411 прочитания

Мила Йовович

© Rankin


Мила Йовович
Фотограф: Rankin

Лондонската издателска група Dazed and Confused се впуска без страх в поредния си медиен проект – модното списание на британския топ фотограф Ранкин. Премиерата на новото визуално предизвикателство с почерка на партньора в издателския бизнес на Джеферсън Хак (издател и главен редактор на Another Magazine и Another Man) - Джон Ранкин Уадъл, известен само като Ранкин, се очаква с голям интерес най-вече заради способността му да работи с изключителен екип от артисти около себе си, както и таланта му да провокира с революционни изображения. През 1999 г. заедно с един от най-добрите си приятели - Джеферсън Хак, Ранкин създава и телевизионната компания Dazed and Confused Group, която повтаря успеха на първия им общ проект – списанието Dazed and Confused. Двамата се срещат в London College of Printing и много бързо разбират, че говорят един и същ език – този на визуалната провокация. Откритие, което ще направи милиони читатели щастливи, когато на медийния пазар се появява първото им списание, а впоследствие две от списанията на Хак и първото модно списание на Ранкин – Rank. Въпреки че под светлината на прожекторите на модните дефилета в Милано, Париж, Лондон и Ню Йорк, както и на най-важните светски събития в световен мащаб, винаги попада Джеферсън Хак, Ранкин остава в сянката на общия бизнес като важната и отговорна фигура на съиздател и креативен съветник. Визуалната му дързост привлича бързо кръг от приятели, сред които е и германският топмодел Хайди Клум, с която Ранкин работи върху мащабен артистичен проект. Новината за предстоящата премиера на амбициозния му нов визуален продукт – списание и онлайн телевизия, наречени The Hunger, не изненада почти никого в Лондон, коментират от агенцията Idea Generation. Дебютът на телевизионния формат на The Hunger се състоя на 17 октомври. На адрес www.thehungertv.com са качени някои от най-смелите артистични проекти на екипа, който стои зад The Hunger, както и рекламни клипчета за принт версията – списанието The Hunger, което ще излиза два пъти в годината. В първия брой на поредното визуално приключение на Ранкин с интересни интервюта гостуват Рис Айфънс, Терънс Стамп, Рей Уинстън, Майкъл Шийн, Сали Хоукинс, а в модните фотосесии участват Кълис, Кели Роулънд, Скай Ферейра, Мила Йовович, Ерин О'Конър и Хайди Клум. "Идеята на Ранкин е всяко издание на The Hunger да се появява на бял свят с две корици – една жена и един мъж. За първият брой избраниците са Рис Айфънс ("Нотинг Хил") и Скай Ферейра", издават от Idea Generation. Самият Ранкин представя проекта си така: "Това е идея, която се базира на моя опит в издателския и фотографския бизнес през последните двадесет години. Може да ви звучи невероятно, но всеки ден ме вдъхновяват все нови и нови неща. Мисля, че в природата на артиста е да бъде постоянно гладен, да търси. Затова нарекох и първата си ретроспективна изложба Visually Hungry – защото се чувствах точно така. И мисля, че ще бъде така до деня, в който умра." Двадесет години след издаването на Dazed and Confused съвеместно с Джеферсън Хак Ранкин е категоричен, че списанието ще се различава от останалите му проекти като издател. "Не правя списанието, за да покажа колко съм готин, начетен или елитарен. Това не е декларация на лукса или декларация на по-скоро добрия вкус. Ние сме креативни създания. И имаме една основна нужда – да откриваме, да създаваме, да споделяме, да комуникираме един с друг – това е смисълът на The Hunger – да бъде трибуна за онези от вас, които има какво да кажат и знаят как да го направят."

Дебютът на The Hunger на медийния пазар е свързан с интересна вълна от събития, обединени около креативната империя Dazed and Confused. За да отпразнуват 20 години от съществуването на списанието, Ранкин и Джеферсън Хак планират издаването на албум Making It Up As We Go Along, както и изложба в Somerset House (от 4 ноември до 29 януари 2012 г.). Куратор на албума и книгата е Джеферсън Хак, а основната част от фотографиите са на Ранкин. В мащабния проект участват още останалите известни сътрудници на изданието Джейк и Динос Чапман, Деймиън Хърст, Сам Тейлър-Ууд, Ник Найт, Дейвид Симс, Тери Ричардсън, стилистите Кейти Гранд, Кати Инглънд, Алистър Макий и Никола Формикети.

Мила Йовович
Фотограф: Rankin

Лондонската издателска група Dazed and Confused се впуска без страх в поредния си медиен проект – модното списание на британския топ фотограф Ранкин. Премиерата на новото визуално предизвикателство с почерка на партньора в издателския бизнес на Джеферсън Хак (издател и главен редактор на Another Magazine и Another Man) - Джон Ранкин Уадъл, известен само като Ранкин, се очаква с голям интерес най-вече заради способността му да работи с изключителен екип от артисти около себе си, както и таланта му да провокира с революционни изображения. През 1999 г. заедно с един от най-добрите си приятели - Джеферсън Хак, Ранкин създава и телевизионната компания Dazed and Confused Group, която повтаря успеха на първия им общ проект – списанието Dazed and Confused. Двамата се срещат в London College of Printing и много бързо разбират, че говорят един и същ език – този на визуалната провокация. Откритие, което ще направи милиони читатели щастливи, когато на медийния пазар се появява първото им списание, а впоследствие две от списанията на Хак и първото модно списание на Ранкин – Rank. Въпреки че под светлината на прожекторите на модните дефилета в Милано, Париж, Лондон и Ню Йорк, както и на най-важните светски събития в световен мащаб, винаги попада Джеферсън Хак, Ранкин остава в сянката на общия бизнес като важната и отговорна фигура на съиздател и креативен съветник. Визуалната му дързост привлича бързо кръг от приятели, сред които е и германският топмодел Хайди Клум, с която Ранкин работи върху мащабен артистичен проект. Новината за предстоящата премиера на амбициозния му нов визуален продукт – списание и онлайн телевизия, наречени The Hunger, не изненада почти никого в Лондон, коментират от агенцията Idea Generation. Дебютът на телевизионния формат на The Hunger се състоя на 17 октомври. На адрес www.thehungertv.com са качени някои от най-смелите артистични проекти на екипа, който стои зад The Hunger, както и рекламни клипчета за принт версията – списанието The Hunger, което ще излиза два пъти в годината. В първия брой на поредното визуално приключение на Ранкин с интересни интервюта гостуват Рис Айфънс, Терънс Стамп, Рей Уинстън, Майкъл Шийн, Сали Хоукинс, а в модните фотосесии участват Кълис, Кели Роулънд, Скай Ферейра, Мила Йовович, Ерин О'Конър и Хайди Клум. "Идеята на Ранкин е всяко издание на The Hunger да се появява на бял свят с две корици – една жена и един мъж. За първият брой избраниците са Рис Айфънс ("Нотинг Хил") и Скай Ферейра", издават от Idea Generation. Самият Ранкин представя проекта си така: "Това е идея, която се базира на моя опит в издателския и фотографския бизнес през последните двадесет години. Може да ви звучи невероятно, но всеки ден ме вдъхновяват все нови и нови неща. Мисля, че в природата на артиста е да бъде постоянно гладен, да търси. Затова нарекох и първата си ретроспективна изложба Visually Hungry – защото се чувствах точно така. И мисля, че ще бъде така до деня, в който умра." Двадесет години след издаването на Dazed and Confused съвеместно с Джеферсън Хак Ранкин е категоричен, че списанието ще се различава от останалите му проекти като издател. "Не правя списанието, за да покажа колко съм готин, начетен или елитарен. Това не е декларация на лукса или декларация на по-скоро добрия вкус. Ние сме креативни създания. И имаме една основна нужда – да откриваме, да създаваме, да споделяме, да комуникираме един с друг – това е смисълът на The Hunger – да бъде трибуна за онези от вас, които има какво да кажат и знаят как да го направят."


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK