Продуктово позициониране

Фотографката Хана Колинс пътува с най-известния шеф в света Феран Адриа, за да открие красотата на новаторската кухня не в завършеното ястие, а в съставките

Когато британската артистка Хана Колинс предлага на Феран Адриа да направи проект за новаторската му кухня, смятаният за най-известния готвач на последните години се съгласява за първи път да допусне фотограф до своя свят. За съгласието му помага и дългогодишното приятелство между двамата, като той все пак поставя условието Колинс да развие собствената си идея, без той да участва активно в проекта. Фотографката първо опитва блюдата в ресторанта му elBulli (избиран пет пъти за най-добър ресторант в света до затварянето му през 2011), а оттам тръгва и любопитството й да открие историята, която се крие зад тях. За целта придружава Адриа в над двайсет от пътуванията му в Европа, Латинска Америка и Япония. Хана Колинс обаче оставя настрана забележителната естетика на вече готовите ястия за сметка на самите продукти, като проследява пътя им от земята до масата.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Do Look Up

Do Look Up