

Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
На 30 януари с промоционален клип, заснет в Барселона, Лондон и Берлин, в онлайн пространството обяви съществуването си нов музикален проект. Stereofox.com обединява различни хора в името на една кауза – да помогне на потребители от цял свят да открият нова музика и да се превърне в платформа, представяща непопулярни музиканти. "Различните хора" зад лисицата са с различна възраст и образование, общо 14 души от десет националности, живеещи на три континента.
Все пак идеята за проекта принадлежи на един от тях – Иво Димчев, 25-годишен студент по международен бизнес в университета на Грьонинген. Разказва ни накратко историята – през първата година в Холандия започва да пише "съвсем нормален блог", където освен злободневни проблеми споделя и музиката, която открива. След известно време вече е на доброволен стаж в местната радиостанция, запознава с няколко диджеи и съвсем естествено написва кратки статии за тях и музиката им. "За моя изненада те бяха доста поласкани, споделиха блога с техните последователи и така с бебешки стъпки посещенията в него нараснаха." По-късно, когато започва да се интересува от маркетинг, му хрумва, че най-добрият начин да го изучи е, като се опита да създаде бранд от нулата. "Така започна цялото приключение. Като цяло идеята за проекта тръгна от най-обикновен блог и в момента сме до някакъв хибрид между блог и списание. Затова си го наричаме музикален уебсайт."
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Indie -> Indie Rock -> Wavves. Първото, което виждам е последното, на което съм забил... Браво, харесва :)
Браво! Успех на колектива!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.