Прелиствайки интериорни списания или преминавайки на скорост из дизайнерски сайтове, попадате на домове с извисяващи духа решения. Подобни снимки на привлекателно подредени предмети в синхрон с въображение, пространствено разположение и функционалност извикват спонтанни пориви на притежание, но и чувство на отдалеченост – прекрасен диван, но откъде може да се купи и колко струва?
Тук удобно се намества Clippings.com - умно куриран и новаторски споен хибрид между магазин за предмети, платформа за лансиране на млади и талантливи дизайнери, интериорно списание за вдъхновяващи идеи, всекидневни дози селектирани предложения и лично пространство за откривателски попадения при браузването из интернет.
За него се грижи екип от уеб разработчици и навигиращи съдържанието из последните тенденции журналисти. Снимка на прекрасна стая е разбита на съставни части, които пък са с етикет, условия и цена за доставка. Всичко може да се купи. Веднага, стига да имате финансова възможност. Селекцията е на база качество, новаторски идеи, висок стил, въображение и личен вкус. Отличителната характеристика на Clippings.com е добрият дизайн и подбор. Има скъпи предмети, но и такива от IKEA. Посетителите на сайта също участват, като са поканени да отворят акаунт и в него да запазят харесани интериорни снимки или предмети от голямата световна мрежа. Clippings.com се поддържа само на английски и по нищо не предполага, че неговата централа, също изцяло дизайнерски решена и в синхрон с естетиката на сайта, е на 3-тия етаж на старата сграда на ул. "Бенковски" 11 в София.
Негови основатели са Адел Закут и Том Малори. Познават се от първата си година в университета - Architectural Association School of Architecture в Лондон – световна институция и сила в сферата на архитектурата. Следвайки за архитекти като своите бащи, всъщност откриват общи интереси в технологиите, предприемачеството и интернета. Адел пръв изпробва онлайн възможностите, за да плаща студентските си сметки, като стартира Despark – агенция за дигитални технологии, която е устойчив бизнес и досега. OpenBuildings.com е първото съвместното начинание между Адел и Том. То им носи голям успех и възможност за разрастване. Така през 2012 се появяват Clippings.com и гурме ресторантът за бургери Boom! Burgers (ул. "Кърниградска" 15, София).
Разговаряйки с Адел и Том, си сигурен, че тези двамата знаят какво правят и имат солидни познания и размах да вървят напред, да се адаптират към високите скорости на уеб промените и да нарушават правилата и статуквото за по-добро. Така например Clippings.com прескача търговеца на дребно и предоставя възможност на дизайнерите/марките да продават и да взаимодействат директно с техните фенове онлайн. "Създаваме пазар за изключителен дизайн, който е на разположение през цялото време. За дизайнерите - част от платформата, това е устойчив дом, а не временно пребиваване", споделя Адел. Затова и платформата е винаги отворена за апликации от дизайнери, марки и магазини.
Екипът развива сайта постоянно - току-що стартира раздел "Магазини" и iPad приложение, а скоро се очаква и такова за мобилни телефони. Паралелно Адел и Том участват в големи дизайн събития и подготвят pop-up изяви. Според тях търговията на дребно се променя. Често е налице феноменът на шоурумите – хората избират на живо предмет, който после закупуват от интернет заради по-ниска цена и гъвкавост на предлагане. Бъдещето на онлайн търговията е в преживяване чрез откривателство. Това е и целта на Clippings.com: "Ще вдъхновяваме нашите потребители и ще им помагаме да намират това, което искат, посредством хубави емоции."
Прелиствайки интериорни списания или преминавайки на скорост из дизайнерски сайтове, попадате на домове с извисяващи духа решения. Подобни снимки на привлекателно подредени предмети в синхрон с въображение, пространствено разположение и функционалност извикват спонтанни пориви на притежание, но и чувство на отдалеченост – прекрасен диван, но откъде може да се купи и колко струва?
Тук удобно се намества Clippings.com - умно куриран и новаторски споен хибрид между магазин за предмети, платформа за лансиране на млади и талантливи дизайнери, интериорно списание за вдъхновяващи идеи, всекидневни дози селектирани предложения и лично пространство за откривателски попадения при браузването из интернет.
1 коментар
Не съм убеден, че поредната смърт на търговеца на дребно е нещо добро.