Високо да те видя

Фотографката Мая Къркаличева за пътуванията по върховете и един кадър, който стана тапет на Windows

   ©  Мая Къркаличева (личен архив)
   ©  Мая Къркаличева (личен архив)

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Капитал: Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.


41 коментара
  • 1
    dragoslava avatar :-|
    Dragoslava

    Съвършенство на земята!

  • 2
    villiger avatar :-|

    Страхотни снимки, поздравления на фотографката! :)

  • 3
    milenik avatar :-?
    milenik

    За първи път видях прекрасните снимки на Мая във фотоконкурс на Дневник и мислех че заслужават първо място. Показах ги на мои колеги в Калифорния като им обяснявах колко е красива България и планините и. Всички които нямаме възможност или време (за живеещите далече като нас и двете ни трябват плюс подготовка) и благодарим за тази неземна красота.

  • 4
    straw_ avatar :-?
    straw_sec

    "Журналистика... Започнаха да ни учат как се манипулира мнение..."

    Избор на медия в рамките на рекламният бюджет на фирмата. Задължителен етап от успешното управленско решение в резултат от анкета. Мониторирането на външните фактори на маркетинговата обкръжаваща среда, а по точно стратегия и активен подход с опит за влияние върху факторите на средата.

    България, която е със значим търговски сектор разглежда подобни комуникационни канали, като основен помощник в рационалното използване на ресурси. Медиите по-скоро помагат :)

    Чрез маркетинговите инструменти се създава положителен имидж към фирмата. А може би така се създава и позитивен PR, като продължение на маркетинговата стратегия на една фирма, в чиито бъдещи пазарни ниши вече съществуват няколко други конкурента?

    А, Мая от Пловдив знае: "картината описва по-добре и от хиляда думи"... И упорито работи в тази насока. Едва ли я засягат подобни сложни замисли на маркетинговите отдели.

  • 5
    kas. avatar :-|
    kas.

    Великолепни снимки и изключителен човек. Такива хора като Мая Къркаличева превръщат света в цветно и красиво място. Благодаря, че украсихте деня ми!

  • 6
    2.5 avatar :-|
    2.5

    "Тежи 62 кг, а раницата, с която обикаля планините по 6-8 часа на ден, е 18-килограмова."

    Какво може да спре такъв човек?!
    Великоепен усет за кадъра!

  • 7
    1_chrome. avatar :-|
    1_chrome.

    Когато видях снимките на Мая за пръв път във ФБ преди време, бях възхитен.

  • 8
    carmello avatar :-|
    carmello

    никога не бях 4увал за нея, но след като про4етох статията, наистина останах вдъхновен :)

    Браво Мая, само напред !

  • 9
    zumz avatar :-|
    zumz

    Хубав материал и прекрасни снимки, браво на Мая.

    И докато сме си на темата - едно скромно предложение за "Капитал" - да проучат как способни фотографи, какъвто, например, е Мая, съумяват да се издържат чрез изкуството/занаята си в 21 век? Споменава се на няколко пъти в текста за това, че нейни снимки многократно биват използвани и продавани от агенции. Каква компенсация/хонорар получава Мая за това, получава ли въобще нещо. Много фотографи се сблъскват почти ежедневно с отказите на редактори да им плащат за ползване на изображенията им или среще унизително нисък хонорар, често пъти изображенията се ползват въобще без знанието и съгласието на фотографа. А за самите фотоагенции, т. н. сток-агенции - на какво реално може да разчита фотограф ако им предостави изображенията си и каква е защитата на фотографа. Имам усещане, че огромна част от тези агенции са лешояди които причакват и примамват талант за да могат след това да го оглозгат срещу някакво мизерно заплащане, примерно 20 долара за снимка, която от своя страна препродават за стотици или дори хиляди долари на няколко клиента. Знам и за такива случаи.

  • 10
    krasivel avatar :-|
    Косьо

    Сега научих за нея, има снимки които ме грабнаха....чудесен усет за улавяне на момент и атмосфера!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал