

Ивайло Харалампиев

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
"Ако желаете да притежавате този халат, любезно ви каним в нашия бутик, където можете да закупите много от предлаганите в хотела артикули."
Всеки луксозен хотел търси свой максимално деликатен и заобиколен начин, с който да каже на гостите си едно и също: халатите не са от нещата, които можете да сложите в куфара си, преди да освободите стаята. Истината е, че именно предлаганите за ползване по време на престой висококачествени снежнобели халати са основните обекти на съблазън за туристите. 81% от испанците и 69% от британците признават, че са си взимали нещо "за спомен", показва допитване на туристическата търсачка Jetcost. На другия полюс са датчаните, 88% от които казват, че никога не са крали каквото и да било от хотела, в който са отсядали. Следват ги холандците (85%) и норвежците (84%).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
13 коментара
Боже какви "сантиментални" гости с клептомански наклонности!
"Силно рискова зона е и бизнес лобито в хотела, откъдето са изчезвали компютри и принтери."
Странни разбирания за уж гости - бизнесмени, а те се оказали обикновени апаши. Как се изнася компютър или принтер, без да забележат служителите на хотела? :)
Ами очевидно отпадък има навсякъде по света. Може да плати луди пари за нощувка, но ще задигне халат, кърпа, чаши, вази и каквото там му щукне, защото няма пари да си купи. Излагация.
Бих взел само amenities (шампоанчета и душ-гел), като ползвам своите такива. Така малките amenities влизат по-късно в употреба някъде в движение или при невъзможност от носене на багаж ;)... пък и наистина имат онзи припомнящ ефект...
Нищо Човешко Не ми е Чуждо
не знам как е по вашия край, ама по нашия за да резервираш стая в нормален хотел искат кредитна карта... познайте кво става ако нещо от стаята липсва... :)
От стаите често изчезват и няколкоезичните библии въпреки влючените в тях 10 Божи заповеди, една от които е именно "Не кради".
Аз си имам един откраднат любим пепелник вкъщи от един любим хотел, една открадната настолна лампа, на която купих нов абажур, защото в хотела кучето ми (което мина тайно покрай рецепция - не бяха разрешени кучета) счупи стъкления й абажур, а от друг любим хотел си купих халата.
Благодаря за възможността да се изповядам.
досега не можех да си обясня защо ми дават дистанционните за климатика и тв на рецепцията
До коментар [#6] от "tucker case":Интересни нрави и обичаи по "вашия край". В повечето случаи банковата сметка в системата не е лична,а фирмена (на работодателя, който плаща престоя на служителя). Никой хотел няма да "изтегли" няколко евро повече с обяснение от типа "ами, изченаха две кърпи, та си мислим, че може вашият служител да ги е откраднал". Що за абдурден сценарий!!! Да не говорим, че в случай на плащане в брой (плаща се по принцип цялата сума при регистрация) няма какво да се направи.
Задигат се главно кърпи, сапунчета, кафе, все дреболии, заради които не си струва да престъпваш божиите заповеди.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.