С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация

// Light / Неща

1 30 яну 2015, 15:22, 11102 прочитания

Високо вдигната брада

Създателите на първия магазин с ръчно изработени масла за брада и как личната нужда може да бъде бизнес

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Инфографика

Инфографика

Инфографика

"Във всяко гладко избръснато лице има брада, крещяща да израсне", е мотото на първия по рода си в България онлайн магазин за ръчно изработени и натурални масла за брада.

Зад Bradabrat стоят братята Кирил и Владимир Балканови, които описват порастването си заедно в три етапа – "биехме се помежду си, карахме се по малко, а по-късно пуснахме бради".

Владимир (31 години) е мениджър и лице на проекта, а също така фотограф и видеограф на свободна практика. Описва се като "отговорен и търпелив, със силно изразено чувство за хумор". Професията на Кирил (37 години) е "баща на две деца", но се занимава и с "потребителски интерфейс и ползваемост".

Идеята за магазина идва от "личната нужда, която решихме да превърнем в бизнес". Липсата на подобни продукти на местния пазар им вдъхва увереност. "Направихме си проучванията, сравнихме знанията и наученото и така забъркахме първите две масла." Това са Bradabrat Lavish и Bradabrat Bole, и двете на цена 14.98 лв., а целта им е да подхранват брадата, укрепват косъма и да облекчават сухотата и сърбежа. Зад рецептите стои най-вече Кирил. "Знаех какво искам да постигна като ефект и с помощта на опитен специалист в областта се появиха дървесният и освежаващият аромат."

Засега не забелязват определен тип клиенти, които да търсят продуктите им. "Те се купуват от млади и възрастни мъже с изразена или набола брада, както и от такива, които искат да направят промяна във външния си вид. Имаме и жени клиенти, които пазаруват за брадатите си половинки", разказват братята. Междувременно те подготвят два нови продукта и обмислят пускането на аксесоари за брада, но всичко това е част и от една по-голяма идея. "Искаме също така да насърчим стилистите да обръщат внимание и на брадите на клиентите си, да провокираме дискусия в обществото, което да говори по-смело за окосменото лице."



Това отношение е всъщност семейна традиция – баща им е давал пример с "прилежно оформена брада и мустаци", същото важи и за "сексапилния" им дядо. "Приехме брадата като нещо естествено за мъжа, нещо, което му придава тази изтънчена и дива мъжественост", пишат те в концепцията на проекта си. Затова и както държат на уточнят - окосмението по лицето не подлежи на модни тенденции. "За нас това е нещо естествено и хармонично. Историята е показала спадове и възходи в "модата", но брадата никога не е изчезвала, защото постоянно израства, така ни напомня кои сме. Докато има мъже ще има и бради."

Повече за Bradabrat и предлаганите от тях продукти може да научите на http://www.bradabrat.com/
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Календар и домашно кино Календар и домашно кино

21 сеп 2018, 7587 прочитания

Музика за очите Музика за очите

Гиноварт в Музея на музиката в Барселона

21 сеп 2018, 18425 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Неща" Затваряне
Анимирай ми овца

В бристолската филмова фабрика "Аардман анимейшънс" при създателите на "Овцата Шон"

Новият инвеститор в "Софтуер Груп БГ"

Създаденият преди месец фонд "БрайтКап венчърс" влага 2.65 млн. евро в българската софтуерна компания

Семейството с каменната мелница

"Екосем" произвежда 21 вида брашна, а най-новото им предложение е полезната вафла "Лимецка"

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Офис, стани, офис, немирно!

Защо е важно да седим по-малко и да се движим повече, когато сме на работа, и как да го правим правилно и ефективно

Led Zeppelin на 50

През октомври излиза фотоалбум с непубликувани досега снимки от историята на групата (1968-1980 г.)

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Германската Leoni започва инвестиция за 32 млн. евро в Плевен, нова фабрика за ловно оръжие в Габрово, кои са най-големите търговци на дрехи и обувки

Емисия

DAILY @7AM // 26.09.2018 Прочетете