Delight: По идея на ред
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Delight: По идея на ред

<a href="http://www.shopbymany.bg">www.shopbymany.bg</a>

Delight: По идея на ред

2319 прочитания

<a href="http://www.shopbymany.bg">www.shopbymany.bg</a>


Тефтерите Pop Typo са съвместен проект на арт директора Анна Стоянова и дизайнерката Милена Вълнарова. Колекцията включва осем вида, като всеки от тях има отделно заглавие, концепция и типография – например Monday е вдъхновен от песента I Don't Like Mondays на пънк легендите Boomtown Rats и провокира към документирането на точно този ден от седмицата; стилизираните драсканици по страниците и корицата на Speeday символизират забързаното ежедневние, Anyway иска да провокира притежателя към креативност "по магистралите на ума", а End? е оформен като бележник, подходящ за дневен график.

Идеята, зародила се още преди няколко години, е на Анна, която завършва журналистика в Брюксел, специализира реклама в Мaями, а кариерата й преминава през някои от водещите рекламни агенции в България.

Тефтерите, изработвани в Хонконг, са с твърди корици, продават се на цена 22 лв., съдържат 160 страници, а листата им са в размер А4.

Pop Typo могат да се поръчат от www.shopbymany.bg

Тефтерите Pop Typo са съвместен проект на арт директора Анна Стоянова и дизайнерката Милена Вълнарова. Колекцията включва осем вида, като всеки от тях има отделно заглавие, концепция и типография – например Monday е вдъхновен от песента I Don't Like Mondays на пънк легендите Boomtown Rats и провокира към документирането на точно този ден от седмицата; стилизираните драсканици по страниците и корицата на Speeday символизират забързаното ежедневние, Anyway иска да провокира притежателя към креативност "по магистралите на ума", а End? е оформен като бележник, подходящ за дневен график.

Идеята, зародила се още преди няколко години, е на Анна, която завършва журналистика в Брюксел, специализира реклама в Мaями, а кариерата й преминава през някои от водещите рекламни агенции в България.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK