Новият брой:
Какво се случва в държавата

Тънка дигитална линия

Музикалните изпълнители като бранд

Като че ли всеки излизащ отвъд рамките музикален проект търси собствения си смисъл в дигиталната среда. От първите протести срещу модела на големите с пускането на музика онлайн безплатно, през концептуалните мобилни приложения около Biophilia на Бьорк до все по-видимото обвързване на известни лица не само с промотирането, но и със създаването на различни платформи за стрийминг (Spotify, Tidal, Apple Music).

"Пътят напред отвъд дебата дали технологията е добра или лоша за музиката е хората от двете сфери да обединят усилията, въпреки че те нито работят в еднакво време, нито говорят на един език." Това пише списание Forbes в опит да обясни начина, по който интердисциплинарните съвместни проекти стават тенденция в музикалната индустрия, където повече от всякога приходите са нито видими, нито бързи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    arterian avatar :-?
    Artois

    Чудесно начало на интересн материал, но защо само толкова?

    Нередност?
  • 2
    capital avatar :-|
    capital
    • + 1

    До коментар [#1] от "Artois":

    Здравейте, текстът е част от по-голямата тема на тазседмичния Капитал Light: Обединени креативни сили. Останалите статии от темата на броя може да видите в сивото каре вляво. Приятно четене!

    Нередност?
Нов коментар