Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Като че ли всеки излизащ отвъд рамките музикален проект търси собствения си смисъл в дигиталната среда. От първите протести срещу модела на големите с пускането на музика онлайн безплатно, през концептуалните мобилни приложения около Biophilia на Бьорк до все по-видимото обвързване на известни лица не само с промотирането, но и със създаването на различни платформи за стрийминг (Spotify, Tidal, Apple Music).
"Пътят напред отвъд дебата дали технологията е добра или лоша за музиката е хората от двете сфери да обединят усилията, въпреки че те нито работят в еднакво време, нито говорят на един език." Това пише списание Forbes в опит да обясни начина, по който интердисциплинарните съвместни проекти стават тенденция в музикалната индустрия, където повече от всякога приходите са нито видими, нито бързи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Чудесно начало на интересн материал, но защо само толкова?
До коментар [#1] от "Artois":
Здравейте, текстът е част от по-голямата тема на тазседмичния Капитал Light: Обединени креативни сили. Останалите статии от темата на броя може да видите в сивото каре вляво. Приятно четене!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.