Алмодовар All Inclusive

Любовната афера между Алмодовар и МоМа продължава с най-голямата му ретроспектива

Алмодовар (вдясно) по време на снимките "Ела, завържи ме"
Алмодовар (вдясно) по време на снимките "Ела, завържи ме"
Алмодовар (вдясно) по време на снимките "Ела, завържи ме"
Алмодовар (вдясно) по време на снимките "Ела, завържи ме"

Когато испанският режисьор Педро Алмодовар решава да направи двадесетия си филм по адаптация на няколко кратки разказа от канадската писателка Алис Мънро (носителка на Нобелова награда за литература през 2013 г.), много от очакващите от Алмодовар изненада си отдъхват, че толкова чаканият му първи англоезичен филм най-после ще стане факт. Той дори се среща с актрисата Мерил Стрийп в Ню Йорк – идеята му е тя самата да изиграе ролята на героиня в три етапа от живота й. Двамата лесно и бързо по думите му стигат до първоначално съгласие да работят заедно. В процеса на писане на сценария известният със своя перфекционизъм Алмодовар установява, че не се усеща достатъчно сигурен (включително и заради недобрия си английски) и отново се връща към испанското кино.

Резултатът - мелодрамата "Хулиета", се превърна в най-слабо представилия се в испанския боксофис филм на Алмодовар за последните двадесет години. За пръв път негов филм не беше най-касовата испанска продукция през първия уикенд от пускането му на екран. Испанските медии го отдават донякъде и на съвпадането на премиерата с изтеклата информация относно връзката на продуцентската компания на братята Амлодовар с "Панамските досиета".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал