Контролна кула

Първа голяма ретроспектива на американския дизайнер Рик Оуенс в Милано

India - Rick Owens FW17, Glitter Women's
India - Rick Owens FW17, Glitter Women's
India - Rick Owens FW17, Glitter Women's    ©  Owenscorp
India - Rick Owens FW17, Glitter Women's    ©  Owenscorp

Около пет години след като през 1994 г. американският дизайнер Рик Оуенс създава едноименната си модна марка, той все още продава дрехите си в малки бройки на различни магазини в Лос Анджелис.

Оуенс сам разнася и показва творенията си. Докато един ден нe получава телефонно обаждане от влиятелния моден редактор на Vogue Андре Леон Тели. Той е видял негови модели на витрината и настоява да го представи на главната редакторка Ана Уинтур. Във френския Vogue тогава вече се появила снимка на Кейт Мос, облечена в черно кожено яке на Оуенс. Скоро след това той получава от Уинтур предложение списанието да подкрепи с производство, модели, организация и реклама първото му модно ревю в Ню Йорк.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал