Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар

REDKEN

Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар

Компанията, собственост на L’Oréal, предлага професионални продукти за мъже и жени

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
7533 прочитания

REDKEN

© REDKEN


От началото на годината цяла гама помощници за по-силна и здрава коса обикалят избрани фризьорски салони в България. Брандът Redken на най-голямата козметична компания в света L’Oréal предлага своите продукти в над 50 държави, а сега се появи и у нас, за да вдъхнови дори перфекционистите. Компанията стартира в страната със серията, предназначена за представителите на силния пол - Redken Brews. Към днешна дата вече се предлага цялото разнообразие от продукти на марката – боя за коса, грижа за коса и стайлинг.

Източник: REDKEN

Жената, която предизвика революция

През 50-те години на миналия век основателката на Redken - актрисата Паула Кент, обаче е нямала този богат избор. Именно това я мотивира да създаде собствен бранд. Всичко започва с личен проблем - косата ѝ е много чувствителна и изтощена от продуктите, използвани от фризьори на снимачните площадки в Холивуд. Често получава алергични реакции и постоянно търси съвети от дерматолози и фризьори. Благодарение на тях постепенно започва да разбира как по-ефективно да се грижи за косата си и събира рецепти за създаването на различни продукти. След като осъзнава, че е натрупала предостатъчно знания в областта, решава да ги използва не само, за да помогне на себе си, но и на много други хора по света, които страдат от същия проблем.

С 3000 долара, спечелени от реклама на бира, актрисата основава заедно с фризьора си марката Redken, а името идва от комбинацията от фамилните им имена - Реддинг и Кент.

Тайната рецепта на Кент

Компанията стартира с три продукта, разработени въз основа на три принципа. Тъй като Кент знае, че косата е изградена основно от протеини, залага на протеиновата технология, а за да допълва естественото pH на косата и кожата, държи то да е в границите между 4.5 и 5.5. Комбинацията от нивото на киселинния фактор, протеините и влажността в крайна сметка определя здравината, дължината, формата и цвета на косата. Третият принцип е за сигурен успех - Кент се доверява само на продукти за специфичните нужди на косата, препоръчани от професионалисти.

Цялата енергия, която влагат двамата съдружници, вдъхва живот не само на един успешен бизнес, но и на козметичната индустрия като цяло. Това става чрез промяна в културата и нагласите за грижата за коса, която Кент предизвиква. Революцията се вижда не само във фризьорските салони, но и от самите потребители, които започват да се грижат за косата си и да търсят продукти, отговарящи на нуждите им. Това, което ги мотивира да полагат усилия, е вдъхновението от резултата. Кент иска то да бъде съхранено във времето и затова заедно с пускането на пазара на трите продукта стартира и интензивна програма за фризьори, която продължава и до днес.

"Учете по-добре. Печелете по-добре. Живейте най-добре", казва компанията. Ако към тези три прости съвета добавим и трите брилянтни формули на Кент и Реддинг, получаваме марка, която никога не е спирала да бъде актуална и иновативна. Нейните продукти са любими както на фризьори и клиенти, така и на известни личности по целия свят.

Източник: REDKEN

Вълшебно разнообразие

Дванадесетте серии на Redken за грижа за косата вече могат да бъдат открити и в България. Те включват продукти за хидратация и мекота в All Soft, грижа за цвета в серията Colour Extend, решение за непокорната коса във Frizz Dismiss, продукти за сила и възстановяване на косата в Extreme, за дълбоко измиване - CleanMicella, за обем - в High Rise Volume.

С гамата в серията Diamond Oil Glow получавате блясък, а благодарение на Cerafill Thinning Hair Solutions може да се справите с изтънялата коса. Продуктите в Curvaceous са специално за къдрокоски, които искат да оформят косата си, а за русокосите и дамите със сив косъм са създадени сериите Colour Extend Blondage и Colour Extend Graydiant. Специализирани серии на Redken са Heathcure и Scalp Relief.

Компанията предлага и продукти за стайлинг, които са способни да преобразят всеки вид. Те са разпределени в 9 колекции и отговарят на всяка нужда от стайлинг, включително изсушаване на въздух или със сешоар, фиксация, обем, текстура, оформяне с топлина, блясък, изграждане и скулптуриране.

Redken помага

Компанията дава отговор на често задавани въпроси и разрешава проблемите на клиентите. Така например, ако се чудите:

Дали косата наистина се накъсва сама?

Според Шери Дос от екипа на Redken отговорът е "да". Косата "цъфти", когато страда от недостиг на протеини. Това обикновено е резултат от боядисването, използването на сешоар или преса за коса, обяснява тя. Когато забележите, че краищата на косата ви са разделени, е важно да знаете няколко неща. Първо, не я претоварвайте с балсами и тежки продукти. Ще трябва да я "поправите", а после вече да мислите за процедурите по укрепването и подсилването ѝ. И така - какво да правим, когато страдаме от накъсана и увредена коса? Отговорът е в серията от шампоан и балсам Redken Extreme, която притежава силата да излекува косата, като намали накъсването ѝ със 73%.

Как да се справим с белите коси?

Независимо дали се опитвате да прикриете няколко досадни побелели косъма или трябва да скриете по-голямо количество, важно е да разберете точно какъв тип техники за боядисване на косата са най-подходящи за вас, обяснява Джордж Гарсия. Има два начина за справяне с проблема - полутрайно или трайно боядисване. Опциите за полутрайно боядисване e гамата Shades EQ на Redken, която позволява пигментът постепенно да избледнее с времето. Другият вариант, който предлага експертът, е трайното боядисване, което изцяло прикрива белите коси и има дълготраен ефект. Ако искате точно това, може да попитате фризьора си за боята Chromatics на Redken.

Фризьорските салони в София, които предлагат цялата гама продукти REDKEN, са: MV Salon - Milen Vasilev, NN Hair Design, Dima Style & Margy L, Doctor Hair, Естетика 11, Tino Serdica Mall, Tino Paradise Mall, R Studio, Magic Ring Mall, Magic Paradise Mall.

От началото на годината цяла гама помощници за по-силна и здрава коса обикалят избрани фризьорски салони в България. Брандът Redken на най-голямата козметична компания в света L’Oréal предлага своите продукти в над 50 държави, а сега се появи и у нас, за да вдъхнови дори перфекционистите. Компанията стартира в страната със серията, предназначена за представителите на силния пол - Redken Brews. Към днешна дата вече се предлага цялото разнообразие от продукти на марката – боя за коса, грижа за коса и стайлинг.

Източник: REDKEN

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK