С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Light / Неща

18 окт 2019, 9:00, 5323 прочитания

Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар

Компанията, собственост на L’Oréal, предлага професионални продукти за мъже и жени

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От началото на годината цяла гама помощници за по-силна и здрава коса обикалят избрани фризьорски салони в България. Брандът Redken на най-голямата козметична компания в света L’Oréal предлага своите продукти в над 50 държави, а сега се появи и у нас, за да вдъхнови дори перфекционистите. Компанията стартира в страната със серията, предназначена за представителите на силния пол - Redken Brews. Към днешна дата вече се предлага цялото разнообразие от продукти на марката – боя за коса, грижа за коса и стайлинг.

Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар

[REDKEN]



Жената, която предизвика революция

През 50-те години на миналия век основателката на Redken - актрисата Паула Кент, обаче е нямала този богат избор. Именно това я мотивира да създаде собствен бранд. Всичко започва с личен проблем - косата ѝ е много чувствителна и изтощена от продуктите, използвани от фризьори на снимачните площадки в Холивуд. Често получава алергични реакции и постоянно търси съвети от дерматолози и фризьори. Благодарение на тях постепенно започва да разбира как по-ефективно да се грижи за косата си и събира рецепти за създаването на различни продукти. След като осъзнава, че е натрупала предостатъчно знания в областта, решава да ги използва не само, за да помогне на себе си, но и на много други хора по света, които страдат от същия проблем.
С 3000 долара, спечелени от реклама на бира, актрисата основава заедно с фризьора си марката Redken, а името идва от комбинацията от фамилните им имена - Реддинг и Кент.

Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар





Тайната рецепта на Кент

Компанията стартира с три продукта, разработени въз основа на три принципа. Тъй като Кент знае, че косата е изградена основно от протеини, залага на протеиновата технология, а за да допълва естественото pH на косата и кожата, държи то да е в границите между 4.5 и 5.5. Комбинацията от нивото на киселинния фактор, протеините и влажността в крайна сметка определя здравината, дължината, формата и цвета на косата. Третият принцип е за сигурен успех - Кент се доверява само на продукти за специфичните нужди на косата, препоръчани от професионалисти.

Цялата енергия, която влагат двамата съдружници, вдъхва живот не само на един успешен бизнес, но и на козметичната индустрия като цяло. Това става чрез промяна в културата и нагласите за грижата за коса, която Кент предизвиква. Революцията се вижда не само във фризьорските салони, но и от самите потребители, които започват да се грижат за косата си и да търсят продукти, отговарящи на нуждите им. Това, което ги мотивира да полагат усилия, е вдъхновението от резултата. Кент иска то да бъде съхранено във времето и затова заедно с пускането на пазара на трите продукта стартира и интензивна програма за фризьори, която продължава и до днес.

"Учете по-добре. Печелете по-добре. Живейте най-добре", казва компанията. Ако към тези три прости съвета добавим и трите брилянтни формули на Кент и Реддинг, получаваме марка, която никога не е спирала да бъде актуална и иновативна. Нейните продукти са любими както на фризьори и клиенти, така и на известни личности по целия свят.

Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар

[REDKEN]


Вълшебно разнообразие

Дванадесетте серии на Redken за грижа за косата вече могат да бъдат открити и в България. Те включват продукти за хидратация и мекота в All Soft, грижа за цвета в серията Colour Extend, решение за непокорната коса във Frizz Dismiss, продукти за сила и възстановяване на косата в Extreme, за дълбоко измиване - CleanMicella, за обем - в High Rise Volume.

С гамата в серията Diamond Oil Glow получавате блясък, а благодарение на Cerafill Thinning Hair Solutions може да се справите с изтънялата коса. Продуктите в Curvaceous са специално за къдрокоски, които искат да оформят косата си, а за русокосите и дамите със сив косъм са създадени сериите Colour Extend Blondage и Colour Extend Graydiant. Специализирани серии на Redken са Heathcure и Scalp Relief.

Компанията предлага и продукти за стайлинг, които са способни да преобразят всеки вид. Те са разпределени в 9 колекции и отговарят на всяка нужда от стайлинг, включително изсушаване на въздух или със сешоар, фиксация, обем, текстура, оформяне с топлина, блясък, изграждане и скулптуриране.

Водещата марка в козметиката за коса Redken вече и на българския пазар

Redken помага

Компанията дава отговор на често задавани въпроси и разрешава проблемите на клиентите. Така например, ако се чудите:

Дали косата наистина се накъсва сама?
Според Шери Дос от екипа на Redken отговорът е "да". Косата "цъфти", когато страда от недостиг на протеини. Това обикновено е резултат от боядисването, използването на сешоар или преса за коса, обяснява тя. Когато забележите, че краищата на косата ви са разделени, е важно да знаете няколко неща. Първо, не я претоварвайте с балсами и тежки продукти. Ще трябва да я "поправите", а после вече да мислите за процедурите по укрепването и подсилването ѝ. И така - какво да правим, когато страдаме от накъсана и увредена коса? Отговорът е в серията от шампоан и балсам Redken Extreme, която притежава силата да излекува косата, като намали накъсването ѝ със 73%.

Как да се справим с белите коси?
Независимо дали се опитвате да прикриете няколко досадни побелели косъма или трябва да скриете по-голямо количество, важно е да разберете точно какъв тип техники за боядисване на косата са най-подходящи за вас, обяснява Джордж Гарсия. Има два начина за справяне с проблема - полутрайно или трайно боядисване. Опциите за полутрайно боядисване e гамата Shades EQ на Redken, която позволява пигментът постепенно да избледнее с времето. Другият вариант, който предлага експертът, е трайното боядисване, което изцяло прикрива белите коси и има дълготраен ефект. Ако искате точно това, може да попитате фризьора си за боята Chromatics на Redken.

Фризьорските салони в София, които предлагат цялата гама продукти REDKEN, са: MV Salon - Milen Vasilev, NN Hair Design, Dima Style & Margy L, Doctor Hair, Естетика 11, Tino Serdica Mall, Tino Paradise Mall, R Studio, Magic Ring Mall, Magic Paradise Mall.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Истории за слушане Истории за слушане

В селекцията ни: коледна история от О. Хенри и класика от Никос Казандзакис

13 дек 2019, 353 прочитания

ЕСМ на 50 ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

6 дек 2019, 1782 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Неща" Затваряне
Истории за слушане

Този път в селекцията ни: британският хумор, японското дълголетие и един холандски трилър. Тествайте мобилно приложение за аудио и електронни книги Storytel безплатно

Още от Капитал
Бъдещият софийски жк "Галакси"

Срещу необявена цена "Галакси инвестмънт груп" стана собственик на най-големия парцел за строителство в рамките на София

На първо място инженер

Станислав Протасов, съосновател на софтуерната компания Acronis

PISA 2018: Образование с часовников механизъм

Тревожно ниските резултати на 15-годишните в България по индикаторите за функционална грамотност се проектират в бъдещето на страната

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

Яра Бубнова: Връзката между изкуството и обществото е скъсана

Директорът на "Национална галерия" за проблемите пред институцията и възможните решения

20 въпроса: Даниел Ненчев

Телевизионният водещ издаде "Идеи без граници", първата си книга

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10