

Теменужка Захариева

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Тенденциите в дизайна не са просто "цвят на годината" или "дървото е отново на мода", както сме свикнали да мислим. Те са нещо много по-интересно и практично - идеи и концепции, които се носят в пространството, а хората, които имат подготовката и усета, ги улавят още в зародиш. Това най-често са точно дизайнерите, които сякаш случайно в процеса на търсенията си откриват някаква нова идея или оценяват нещо старо и забравено и го включват в работата си. И изведнъж става така, че всички започваме да предпочитаме пастелните цветове и проглеждаме за красотата на медното в интериора.
През последните две години месингът, а заедно с него и всички вариации на този красив златист оттенък започнаха да изместват медта в проектите на дизайнерите и да се появяват в най-неочаквани комбинации и приложения. Особено с използването на една от технологиите от аеронавтиката - PVD technology, която позволява нанасянето на цветни покрития с голяма устойчивост върху най-различни повърхности. С помощта на тази технология известната германска компания Grohe от тази година предлага на пазара мивки, смесители за кухни и бани, както и душове с блестящо "златно" покритие.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
terrazzo ne beshe li za minalata godina?!?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.