Империите отвръщат на удара

Представители на различни индустрии се преквалифицират в борба с коронавируса

След като Clarins дариха хиляди флакони дезинфекциращ гел на френските санитарни служители, от козметичната компания съобщиха, че вече ще добавят към пратките и от своя хидратиращ крем за ръце
След като Clarins дариха хиляди флакони дезинфекциращ гел на френските санитарни служители, от козметичната компания съобщиха, че вече ще добавят към пратките и от своя хидратиращ крем за ръце
След като Clarins дариха хиляди флакони дезинфекциращ гел на френските санитарни служители, от козметичната компания съобщиха, че вече ще добавят към пратките и от своя хидратиращ крем за ръце    ©  Clarins
След като Clarins дариха хиляди флакони дезинфекциращ гел на френските санитарни служители, от козметичната компания съобщиха, че вече ще добавят към пратките и от своя хидратиращ крем за ръце    ©  Clarins

Само допреди месец асоциацията между защитна маска и Armani или дезинфекциращ гел и Bvlgari би минала в най-добрия случай за началото на виц. Днес напълно неочакваната преквалификация на два от най-известните луксозни брандове е барометър за скоростта на разпространение и обхвата на световната пандемия от коронавирус.

Освен финансови дарения Джорджо Армани беше сред първите дизайнери, които промениха дейността във фабриките си и започна да произвежда толкова дефицитните в световен мащаб предпазни маски и защитни облекла за медицинския и санитарния персонал. Модни марки като Prada, Gucci, YSL и Balenciaga се присъединиха към тази инициатива, както и два от водещите производители на масово облекло, испанският гигант Zara и шведският H&M.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал